سرپرست باشگاه تراکتورسازی ضمن رد شایعاتی مبنی بر بروز مشکل بر سر واگذاری باشگاه تراکتورسازی گفت: شایعه‌سازان به خواسته خود نمی‌رسند و تراکتور با مالکیت جدید تیم قدرتمندی آماده می‌کند.
کد خبر: ۶۲۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ 25 June 2018

عباس الیاسی در گفت‌و‌گو با تراکتورکلاب، درباره شایعاتی مبنی بر بروز مشکل بر سر راه واگذاری باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: هواداران هوشیار تراکتورسازی به هیچ وجه اسیر اخبار کذب حاشیه‌سازان نمی شوند و بنده اعلام می‌کنم روند واگذاری باشگاه تراکتورسازی به مالکیت جدید بدون مشکل بوده و از امشب نیز با حضور سرمربی جدید در تبریز، هواداران شاهد آماده‌سازی یک تیم قدرتمند برای حضور در رقابت‌های فصل جدید خواهند بود.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این اخبار ساخته ذهن مریض برخی افراد است که دوست ندارند تراکتورسازی موفق شود و سعی در متشنج کردن جو موجود دارند ولی این افراد باید بدانند مالکیت جدید باشگاه تراکتورسازی تمرکز خود را روی آماده‌سازی تیم گذاشته تا با موفقیت تراکتورسازی بهترین پاسخ ممکن به این افراد داده شود.

وی افزود: با شروع دور جدید تمرینات با حضور جان توشاک، تراکتورسازی همچنان بدون حاشیه به مسیر خود ادامه می‌دهد و از هواداران می‌خواهم بدون توجه به این اخبار کذب همچون گذشته پشت تیم محبوب خود باشند تا شاهد موفقیت این تیم مردمی در فصل جدید باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار