لیونل مسی در آستانه تبدیل شدن به بهترین گلزن فصل در تمام لیگ‎های اروپا است و تنها یک معجزه در هفته آینده سری «آ» ایتالیا می‌تواند شرایط را تغییر دهد.
کد خبر: ۶۰۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 15 May 2018

به گزارش تابناک : لیونل مسی در مسابقات این فصل لالیگا ۳۴ گل برای تیم فوتبال بارسلونا زده است.  در لیگ اسپانیا کریستیانو رونالدو، رقیب دیرینه و لوئیس سوارس، هم‎تیمی‏‌اش هم نتوانسته‎اند آماری مانند او داشته باشند و به نظر او قرار است پنجمین آقای گلی دوران بازی کردنش را کسب کند تا با رکورد کویینی، دی‎استفانو و هوگو سانچس برابری کند.

همچنین به نظر این ۳۴ گل کافی است تا مسی را تبدیل به بهترین گلزن بین تمام لیگ‎های اروپایی هم بکند. ستاره آرژانتینی هنوز یک بازی دیگر دارد تا آمارش را بهبود بخشد، اما این که محمد صلاح در بازی مقابل برایتون تنها یک گل زد یعنی مسی را باید صاحب این عنوان دانست.

مهاجم مصری در رقابت‎های لیگ انگلیس ۳۲ گل زد و از آنجایی که فصل به پایان رسیده دیگر گلی برای او در کار نخواهد بود.

روبرت لواندوفسکی هم یکی از مدعیان بود که بعد از شکست ۴ بر یک بایرن در دیدار آخر او هم نتوانست آمارش را بهبود بخشد. او توانسته ۲۹ گل بزند، درست هم اندازه چیرو ایموبیله. این یعنی تنها در صورتی که هفته آینده در سری آ معجزه‎ای رخ دهد ممکن است مسی این عنوان را از دست بدهد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار