آقای گل ایرانی آردیویسه از دید یکی دیگر از سایت های معتبر هلند در تیم منتخب سال این کشور قرار گرفت تا همچنان نامش در صدر اخبار قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۰۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 13 May 2018

به گزارش تابناک : رسیدن به عنوان آقای گلی در هلند همچنان نام ستاره ایرانی را در صدر اخبار و حواشی فوتبالی سرزمین لاله های نارنجی قرار داده است تا جایی که در جدیدترین خبر سایت doorfansvoorfans علیرضا جهانبخش را در جمع 11 بازیکن برتر فصل قرار داد و از درخشش این بازیکن ملی پوش ایرانی به عنوان سورپرایز بزرگ آردیویسه یاد کرد.

 


نزدیک به 70 نفر از فعالان رسانه ای در نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکنان سال از سوی این سایت معتبر دخالت داده شودند که از این جمع اکثریت شرکت کننده ها نام علیرضا جهانبخش را به عنوان یکی از عناصر اصلی تهاجمی در مثلث خط حمله قرار دادند به همین خاطر سایت doorfansvoorfans از درخشش این بازیکن که مورد توجه اکثر اهالی رسانه قرار گرفته است به عنوان سورپرایز بزرگ فصل نام برد. 

 


سایت هلندی در خصوص جهانبخش نوشت:« سه فصل پیش وقتی به آلکمار پیوست کمتر کسی تا این حد جهانبخش را می شناخت اما او هر سال گام های رو به جلوی خوبی برداشت که سومین فصل از حضورش در آلکمار توام شد با آقای گلی این بازیکن.پیشرفت این بازیکن در این فصل به قدری چشمگیر بود که هر هفته همه اخبار پیرامون او نشان از درخشش فوق العاده در ترکیب AZ داشت».

 


در ادامه تعریف و تمجیدها از ستاره ایرانی آمد:« دور از ذهن نیست باشگاه های بزرگ در پی شکار آقای گل هلند باشند به خصوص ناپولی ایتالیا که مدت هاست خبرها حکایت از مذاکرات جدی میان آنها با سران آلکمار به گوش می رسد. از همین رو باید منتظر ماند و دید این بازیکن ایرانی که جام جهانی 2018 را نیز پیش رو دارد راهی شهر ناپل می شود یا مقصد او نقطه دیگری از اروپا خواهد بود».

 


تیم منتخب 11 نفره سایت هلندی fans voor fans به این ترتیب انتخاب شده است.

 


دروازه بان: جرون زوئت (آیندهوون)
مدافعان: سانتیاگو آریاس(آیندهوون) ماتیاس دی لایت(آژاکس) دانیل شوآب(آیندهوون) آنجلینو(ناک بردا)
هافبک ها: مارکو ون گینکل(آیندهوون) فردریک میدستجو(آلکمار) تونی ویلهنا(فاینورد)
مهاجمان: علیرضا جهانبخش (آلکمار) فران سول (ویلم تیلبورگ) هروینگ لوزانو(آیندهوون)
سرمربی: فیلیپ کوکو (آیندهوون)

 
 
 
 
 
منبع : ورزش سه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار