سرمربی ترکیه‌ای الغرافه بعد از سپری کردن فصلی ناموفق از هدایت این تیم استعفاء کرد.
کد خبر: ۶۰۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 13 May 2018

به گزارش تابناک : بولنت اویگان در ابتدای فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ ستارگان قطر هدایت تیم الغرافه را برعهده گرفت و توانست موجب صعود این تیم به جمع چهار تیم بالای جدول شود ولی اکنون در پایان چهار جامی که تیمش شرکت داشت و موفق به کسب نتایج خوبی نشد، با الغرافه قطع همکاری کرد.

 



الغرافه در لیگ ستارگان قطر رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داد، در جام ستارگان قطر نتیجه قابل قبولی به دست نیاورد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز که در گروه A بود، همانند تیم تراکتورسازی نتوانست راهی مرحله بعد شود و با قرار گرفتن در رده سوم جدول گروهی، از صعود به جمع ۱۶ تیم پایانی این رقابت‌ها بازماند.

 



مهدی طارمی و یارانش در تیم الغرافه که امیدوار بودند امشب در مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر به برتری مقابل الریان برسند و به فینال این مسابقات صعود کنند، با نتیجه ۳ بر صفر در ورزشگاه جاسم بن حمد شکست خوردند تا همانند لیگ، جام ستارگان و لیگ قهرمانان آسیا در یک جام دیگر ناموفق باشند.

بولنت اویگان، سرمربی ترکیه‌ای الغرافه بعد از شکست سنگین امشب تیمش برابر الریان در نیمه نهایی جام امیر قطر، در نشست خبری حضور یافت و در حالی که طی روزهای اخیر شایعه اخراجش از الغرافه هم شنیده می‌شد، از هدایت این تیم برای فصل آینده استعفاء کرد.

 

 

 

منبع : ورزش سه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار