یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کشور ایران جزیره کیش است.
کد خبر: ۶۰۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 09 May 2018

به گزارش تابناک : بسیاری از گردشگرانی که از طریق آژانس‌های مسافرتی به رزرو تور کیش می‌پردازند در مورد محل اقامت و نحوه رزرواسیون هتل در این جزیره زیبا سوالات زیادی را مطرح می‌کنند. به هر حال هر چه باشد یک تور مسافرتی خوب با یک محل اقامت و هتل مناسب کامل می‌شود. در جزیره کیش هتل‌ها و مراکز اقامتی متعددی وجود دارد که امکانات متنوعی را برای سلیقه‌های مختلف ارایه می‌دهند. در تور کیش شما می‌توانید از میان هتل‌های مختلفی که وجود دارند دست به انتخاب بزنید و بر اساس بودجه سفر و همچنین سلیقه شخصی خود به رزرو اتاق بپردازید. در اینجا ما قصد داریم تا به معرفی تعدادی از برترین هتل های کیش به شما بپردازیم تا در تور ارزان خود به این جزیره زیبا بتوانید یک خاطره بسیار خوش و دلنشین را تجربه کنید.
1. هتل بین المللی کیش 
هتل بین‌المللی کیش یکی از جدیدترین هتل‌هایی است که در جزیره کیش ساخته شده است. این هتل 5 ستاره که در سال 1396 افتتاح شده است دارای 14 طبقه است و در قالب 336 اتاق مختلف امکانات اقامتی لوکسی را به گردشگرانی که به تور کیش آمده‌اند ارایه می‌دهد. قرار گیری این هتل لوکس در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره، دسترسی سریع و آسان به مراکز خرید و مراکز تفریحی، بهره‌مندی از فضای سبز اختصاصی بسیار زیبا، سالن بدنسازی، استخر و منظره زیبا از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل می‌باشد.
ککککک - Copy
2. هتل مارینا پارک کیش 
هتل مارینا پارک کیش یکی از مراکز اقامتی مجلل و بسیار لوکس شهر کیش می‌باشد که در بلوار مرجان و جنب برج‌های دو قلو قرار گرفته است. این هتل در دو طبقه ساخته شده است و دارای 190 اتاق مختلف می‌باشد. شما بر اساس نیاز خود فرصت آن را دارید تا از میان گزینه‌های مختلفی نظیر اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دبل، اتاقهای کانکت و یا سوییت‌های مجلل این هتل دست به انتخاب بزنید. از جمله امکاناتی که در این هتل پیش روی گردشگران قرار گرفته است می‌توان به امکانات ورزشی و سلامتی اختصاصی در هتل، چند کافی شاپ لوکس، رستوران، سالن همایش وکنفرانس، مرکز خرید اختصاصی و همچنین امکان اجاره خودرو اشاره کرد.
3. هتل جام جم کیش 
در میدان ساحل شهر کیش یکی از مناسب‌ترین هتل‌های جزیره قرار دارد که به سبب کیفیت خدمات و قیمت مناسب و مقرون به صرفه خدمات از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. هتل جام جم در دو طبقه ساخته شده است و دارای 51 واحد اقامتی مختلف است. هتل جام جم از لحاظ کیفیت دارای سه ستاره می‌باشد. به سبب موقعیت جغرافیایی مناسبی که برخوردار است بسیاری از خانواده‌هایی که به تور کیش می‌آیند این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. شما از طریق تماس با یکی از آژانس های مسافرتی معتبر می‌توانید از میان اتاق‌های دو تخته، سه تخته و یا چهاره نفره به رزرو جا بپردازید.
کککککککک - Copy
4. هتل ترنج کیش 
هتل 5 ستاره ترنج نه تنها یکی از بی نظیرترین جاذبه‌های گردشگری کیش است، بلکه نظیر آن را نیز در کل خاورمیانه به سختی می‌توان یافت. این هتل شامل دو مجموعه اقامتی است که یکی از آن‌ها بر روی آب ساخته شده است و دیگری در فاصله نزدیکی از آن در ساحل کیش واقع شده است. مجموعه اقامتی هتل که بر روی آب ساخته شده است در بردارنده تعدادی ویلا است که بر روی آب ساخته‌ شده‌اند. از امکانات منحصر به فرد این هتل باید به کف شیشه‌ای واحدهای اقامتی بر روی آب اشاره کرد. این هتل تسهیلاتی نظیر زمین ورزشی والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا می‌باشد. این هتل دارای 100 اتاق مختلف است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر دوست دارید یک تجربه کاملا منحصر به فرد از تور کیش خود داشته باشید حتما در این هتل مجلل و بی نظیر اتاق رزرو کنید.
ککککککککک - Copy
5. هتل شایان کیش 
هتل شایان یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش است که به سبب موقعیت بسیار عالی خود مورد توجه بسیاری از گردشگرانی قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای 4 طبقه است و انواع مختلف اتاق نظیر اتاق‌های دو تا چهار تخته، رویال سوییت یک خوابه و دو خوابه و همچنین سوییت ساحلی را در خود جای داده است. رستوران مجلل این هتل انواغ غذاهای ایرانی، خاورمیانه‌‌ای و اروپایی را در پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. از امکانات این هتل می‌توان به باشگاه بیلیارد، وایت بال، اسنوکر، دارت، تنیس و دوچرخه سواری اشاره کرد. اگر شما در این هتل اقامت داشته باشید برای شما ترانسفر رایگان فرودگاهی در نظر شده است. از جاذبه‌های گردشگری که در نزدیکی این هتل قرار دارند می‌توان به کشتی یونانی، پلاژ ساحلی بانوان و پارک ساحلی مرجان اشاره کرد.
نمتن - Copy
6. هتل فلامینگو 
هتل زیبای 4 ستاره فلامینگو در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا، با مساحت 27000 متر مربع و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها و آلاچیق‌های زیبا و چشم‌انداز به آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع گردیده است. طراحی ساختمانی هتل به صورت اتاق‌های ویلایی در فاز 1 و 2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد. موقعیت مکانی هتل بزرگ فلامینگو، دسترسی به بسیاری از مراکز خرید و تفریحی جزیره کیش را آسان کرده که از جمله می توان به بازارهای مروارید، زیتون، مرکز تجاری، ونوس، بیست، مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه‌ای، دوچرخه سواری و بولینگ مریم) اشاره نمود.
7. هتل پارمیس 
اگر دوست دارید که در تور کیش فاصله بسیار نزدیکی با سواحل نیلگون خلیج فارس داشته باشید بنابراین هتل پارمیس کیش یک انتخاب بسیار مناسب برای شما خواهد بود. هتل بین‌المللی و 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل‌های جزیره کیش است که به سبب کیفیت خدمات و امکانات متنوعی که در پیش روی مهمانان خود قرار می‌دهد از محبوبیت بسیار بالایی در میان گردشگران برخوردار است. این هتل 7 طبقه دارای 168 اتاق می‌باشد که برای مسافرت فردی و خانوادگی بسیار مناسب هستند. از امکانات این هتل می‌توان به باشگاه ورزشی، کافی شاپ و یک رستوران بسیار لوکس اشاره کرد.
لالبا - Copy
8. هتل سورینت مریم 
هتل سورینت مریم کیش در یکی از میدان‌های مهم شهر کیش به نام امیرکبیر قرار دارد. این هتل 4 ستاره به سبب دسترسی بسیار آسان و سریعی که به فرودگاه، ساحل و مراکز تجاری و تفریحی جزیره کیش فراهم می‌کند در میان بسیاری از مسافران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این هتل دارای امکانات اقامتی مناسبی نظیر باشگاه، خدمات اینترنت پر سرعت، رستوران لوکس، کافی شاپ و همچنین باشگاه ورزشی می‌باشد. دسترسی بسیار آسان هتل به امکانات شهر کیش یک اقامت بسیار راحت و آرام را برای شما در این جزیره زیبا فراهم خواهد کرد و این فرصت را به شما خواهد داد تا از تور کیش خود یک تجربه منحصر به فرد بسازید.
یلایال - Copy
9. هتل آرامیس کیش 
یکی از هتل‌های دیگری که قابلیت آن را دارد تا تور کیش شما را به یک خاطره بسیار زیبا و دلنشین تبدیل کند هتل آرامیش کیش می‌باشد. این هتل نوساز و چهار ستاره یکی از مراکز اقامتی جدید التاسیسی می‌باشد که آمادگی آن را دارد تا میزبان شما باشد. هتل آرامیس دارای 64 واحد اقامتی می-باشد که بر اساس نیاز شما قابلیت رزرو را دارند. از امکانات این هتل می‌توان به خدمات خشکشویی، اتاق خدمات، ترانسفر رایگان فرودگاهی، خدمات تور، باشگاه ورزشی و خدمات سلامتی اشاره کرد. این هتل دارای یک رستوران مجلل و کافی شاپ است که آماده پذیرایی از شما است. به سبب موقعیت خوبی که در جزیره کیش دارد شما با اقامت در این هتل با صرف کمترین زمان می‌توانید به بسیاری از امکان تفریحی و خدماتی جزیره کیش دسترسی داشته باشید.
لاسال - Copy
10. هتل داریوش کیش 
هتلی که در اینجا قصد معرفی به شما داریم نه‌تنها یکی از بهترین هتل‌هایی است که در جزیره کیش ساخته شده است بلکه در زمره یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبای خلیج فارس نیز قرار دارد. در ساخت و طراحی این هتل بسیار مجلل به صورت گسترده‌ای از تاریخ پر شکوه ایران الهام گرفته شده است. ترکیب نمادهای تاریخی ایران، معماری ایرانی و امکانات بسیار مدرن هتل داریوش را به یکی از خاطره‌انگیزترین هتل‌های ایران مبدل ساخته است. به گونه‌ای که با اقامت در این هتل مجلل شما یک خاطره بسیار هیجان انگیز از تور مسافرتی کیش خود خواهید داشت. موقعیت منحصر به فرد هتل در ساحل شرقی جزیره کیش یک منظره منحصر به فرد برای اتاق‌های این هتل ساخته است و این فرصت را به شما می‌دهد تا لحظات شورانگیزی را در این هتل تجربه کنید. این هتل دارای اتاق، سوییت و ویلاهای ساحلی است و امکاناتی در سطح هتل‌های جهانی در اینجا در پیش روی شمار قرار دارد. در این هتل دو رستوران به نام رستوران آپادانا و رستوران پاسارگارد قرار دارد که با غذاهای متنوع ایرانی و بین المللی خود یک طعم بسیار دلنشین از سفر کیش را برای شما خواهند ساخت.
یبلیبلیب - Copy
11. هتل سارا کیش 
یکی از اماکن اقامتی و هتل‌های بسیار مناسب در شهر کیش که به نحو گسترده‌ای مورد توجه گردشگرانی است که به تور کیش می‌روند هتل سارا نام دارد. این هتل از یک موقعیت بسیار مناسب در بخش شرقی جزیره کیش برخوردار است و باعث می‌شود که در مدت حضور در این جزیره بسیار زیبا یک تجربه راحت و دل پذیر از تور کیش داشته باشید. در این هتل‌های انواع مختلفی از اتاق‌های دو تا چهار تخته و سوییت وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود یکی از آنها برای تور مسافرتی خود رزرو کنید. هتل سارا دارای امکانات استقبال و ترانسفر فرودگاهی برای میهمانان ست، تاکسی سرویس هتل در اختیار شما قرار دارد تا به راحتی بتوانید به گشت و گذار در این شهر بپردازید. رستوران این هتل طیف متنوعی از غذاهای ایرانی و خارجی را سرو می‌کند . در اینجا شما می‌توانید از اینترنت پر سرعت استفاده کنید، از خدمات بسیار عالی هتل لذت ببرید و به یاری کارکنان بسیار حرفه‌ای آن یک تجربه دلنشین از تور کیش را برای خود و خانواده خود بسازید.
قفلقفقف - Copy

 

 

 

منبع : کجارو 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار