عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به باقی ماندن مشکلات موسسات مالی و اعتباری گفت:آقای رئیس جمهور به تناقض های رئیس کل بانک مرکزی در این حوزه رسیدگی کند.
کد خبر: ۶۰۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 08 May 2018

به گزارش تابناک : حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به باقی ماندن مشکلات مربوط به موسسات مالی و اعتباری خطاب به رئیس جلسه اظهار داشت: چندی قبل ما درخواست اعمال ماده ۲۳۶ آیین نامه را کردیم و گزارش موسسات مالی و اعتباری به قوه قضاییه رفت اما هنوز رسیدگی نشده است.

به گزارش مهر وی با اشاره به تداوم اعتراض سهامداران و سپرده گذاران این موسسات گفت: این ها مردم خودمان هستند؛ وقتی هم که مقابل مجلس تجمع کردند کسی حرف های آنها را جمع بندی نکرد. این ها اعتماد کردند و مبالغ اندوخته خود را در این موسسات سپرده گذاری کردند و حالا به دنبال حق شان هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: گزارشی از تناقض های آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی تهیه کرده ایم و تقاضا داریم آقای رئیس جمهور به این تناقض ها رسیدگی کند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده مجلس اظهار داشت: این موضوع در دست پیگیری است و قوه قضاییه هم حتما باید سریع تر به تخلفات این موسسات رسیدگی کند.

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار