اردوی تیم ملی کبدی بانوان ایران برای حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی در جزیره کیش برپا شد.
کد خبر: ۶۰۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 07 May 2018

به گزارش تابناک : تیم ملی کبدی بانوان که نشان برنز بازی‌های آسیایی گوآنجو و نشان نقره بازی‌های آسیایی اینچئون را در کارنامه دارد خود را برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا آماده می کند.
تاکنون 6 مرحله از اردوهای تیم ملی کبدی در بخش زنان برگزار شده است و هفتمین دوره اردوی تیم ملی کبدی بانوان که از شامگاه یکشنبه کلید خورد، به میزبانی کیش تا 28 اردیبهشت ماه جاری در این جزیره ادامه دارد.
21 بازیکن برای شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی در کیش توسط شایلا جین سرمربی هندوستانی تیم ملی کبدی بانوان ایران دعوت شده اند.
این اردو داخلی با حضور صفورا یادی مقدم و زهره تربتی نژاد به عنوان کمک مربی در مجموعه المپیک جزیره کیش برگزار می شود.
فاطمه منصوری، محبوبه سنچولی، فاطمه احمدی، زهرا کریمی، زینب کرباسی، فاطمه کرمی خاتونبان، ملیحه میری، زهرا عباسی، صدیقه جعفری، فریده ظریف دوست، راهله نادری، سعیده جعفری، رویا داودیان، مرضیه عشقی، سمیرا عطاردیان، آزاده صیدی، سیما شرقی، سمانه افخم، زکیه ململی، فاطمه خدا بنده لو، رویا لک علی آبادی نفرات شرکت کننده در اردوی تیم ملی هستند.
سرمربی هندوستانی تیم ملی کبدی بانوان ایران در ششمین دوره اردوی این تیم در قزوین به ایرنا گفت: کار گزینش و انتخاب کبدی کاران را از 60 بانوی کبدی کار در 2 گروه زیر و بالای 20 سال آغاز کرده ایم تا بهترین ها را در دفاع و حمله برای مسابقات آسیایی جاکارتا انتخاب کنیم.
شایلا جین با بیان اینکه هدف ما در بازی های آسیایی جاکارتا رفتن به سکو است، افزود: برای هر پست سه بازیکن به اردو دعوت شده است.
قرار است در نهایت از بین اردونشینان 14 بانوی کبدی کار برای اعزام به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا انتخاب شوند.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار