کمیسیون اقتصادی مجلس امروز اعلام کرد که رایزنی برای اصلاح قانون افزایش حقوق کارمندان در قالب قانون بودجه را آغاز کرده است.
کد خبر: ۶۰۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 05 May 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر افزایش ۶ تا ۱۲ درصدی حقوق کارمندان دولت، اظهار داشت: طبق مصوبه مجلس باید به حقوق کسانی که کمترین حقوق را دریافت می‌کنند به میزان ۲۰ درصد اضافه شود.

وی افزود: همچنین طبق این مصوبه، باید حقوق بقیه گروه‌ها به طور پلکانی افزایش یابد و نهایت حقوق مدیران هیچ افزایشی نمی‌یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر افزایش ۶ تا ۱۶ درصدی حقوق کارمندان دولت، ادامه داد: این مصوبه اگر چه از لحاظ شکلی تفاوتی با مصوبه مجلس ندارد، اما از نظر محتوایی و نفس تصمیم‌گیری در مشروح مذاکرات مجلس، مغایرت دارد.

پورابراهیمی تصریح کرد: در این زمینه باید با مذاکره با دولت به توافق برسیم و در غیر این صورت طبق مذاکره‌ای که با غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه داشته‌ایم، آنچه که مدنظر نمایندگان بوده، اما به تصریح در متن مصوبه کمیسیون نیامده را در غالب اصلاحیه بودجه پیگیری کنیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس تاکید کرد: در هفته جاری قطعاً در جلسه‌ای با حضور مسئولان ذیربط مصوبه اخیر دولت درباره افزایش حقوق کارمندان دولت را بررسی می‌کنیم.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار