رییس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ایستادگی دولت و ملت ایران در برابر توطئه های مختلف دشمنان، گفت: هیچ کس نمی تواند ملت بزرگ و عزیز ایران را ناامید کند.
کد خبر: ۵۹۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 24 April 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در جمع مردم تبریز در ورزشگاه تختی افزود: آنهایی که در کاخ سفید نشسته اند به تعهدات خود پایبند باشند یا نباشند، به تمدن خود پایبند باشند یا باشند، به انسانیت خود پایبند باند یا نباشند، ملت بزرگ ایران با هرگونه توطئه آنها مقابله و در برابر آنها با قدرت ایستادگی می کند و دولت ایران به نمایندگی از ملت ایران در برابر آنها با قاطیعت خواهد ایستاد.
وی با تاکید بر اینکه هیچ کس ملت ایران را نمی تواند ناامید کند، اظهار کرد: ما از هر زمان دیگر مقتدر تر هستیم و پای تعهدات خود ایستاده ایم و اگر کسی خیانت کند بداند که عواقب وخیمی در پی خواهد داشت.
روحانی با اشاره به اهمیت آذربایجان و تبریز در تاریخ ایران اسلامی، گفت: درود و سلام بر مردم آذربایجان، یاشاسین آذربایجان و یاشایسن تبریز.
وی اضافه کرد: مردم غیور و دلاور آذربایجان همواره ستون اصلی ایران عزیز ما بوده اند، مردم غیور آذربایجان به عنوان سرزمین مردان و زنان نامدار بزرگ سرزمین علما، بزرگان و شعرا و انقلابیون، سرزمین مقام معظم رهبری، سرزمین شعرای بزرگی چون شهریار، سرزمین ستارخان ها و باقرخان ها و ثقه الاسلام تبریزی، سرزمین سردار باکری ها، باقری ها و شفیع زاده ها و لشکر عاشورا، سرزمین پایگاه دوم شکاری، علامه طباطبائی و امینی و شهید قاضی و مدنی و همه بزرگان.
روحانی خطاب به مردم، گفت: مردم عزیز آذربایجان! نام آوران ایران و تبریز قهرمان، امروز یک بار دیگر ما می خواهیم باهم پیوند جدیدی برای ارتقای آذربایجان و سربلندی ایران ببندیم.
وی گفت: از اردیبهشت پارسال وعده دادیم که امنیت، آرامش، آزادی و پیشرفت شعارهای اصلی ماست و امروز بر می گردیم به آنچه وعده داده ایم؛ ما به آذربایجان و دریاچه ارومیه، برای فرهنگ و زبان ترکی، برای ارتقای ورزش و تیم محبوب تراکتورسازی پای وعده های خود ایستاده ایم.
رییس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اول راجع به ایران و سپس آذربایجان وعده دادیم که سرزمین امن باشد و این موفقیت به برکت سپاه، ارتش و بسیج ایثارگر و فداکار محقق شد و ما هر روز پاس می داریم امنیتی را که در سایه وحدت و انسجام ملت ایران به وجود آمده و این وحدت را به حول و قوه الهی ادامه می دهیم.
روحاین اضافه کرد: قرار ما آرامش بود، آرامش زندگی مردم و بازار را حفاظت خواهیم کرد؛ به شما مردم بزرگ ایران و آذربایجان قول می دهم توطئه آمریکا و صهیونیست ها و برخی ارتجاع عرب در منطقه در پیشرفت ایران عزیز تاثیری نخواهد گذاشت.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار