نماینده مردم میاندوآب گفت: تمامی مقامات کشور باید درد و دل نمایندگان مجلس را جدی بگیرند و درجهت حل مشکلات تلاش کنند.
کد خبر: ۵۹۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 23 April 2018

به گزارش تابناک : جهانبخش محبی نیا نمایند مردم میاندو آب در جلسه علنی امروز یکشنبه ( 2 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در قانون اساسی برای نمایندگان مجلس مسئولیت سیاسی ذکر شده است، یعنی نمایندگان می توانند دردها و مشکلاتی از مردم را اعلام کنند که برای خیلی از افراد جامعه توان این کار ندارند.

نمایند مردم میاندو آب با بیان اینکه باید متأسف باشیم که برخی نمایندگان از این ظرفیت برای اداره بهتر کشور استفاده نمی کنند، افزود: بیان کلیشه ها و مسائل تکراری در پشت تریبون مجلس هیچ دردی را از کشور دوا نمی کند.

محبی نیا خطاب به مسئولان کشور گفت: تمامی مقامات کشور باید درد و دل نمایندگان مجلس را جدی بگیرند. همچنین مسئولان برای زدایش این گرفتاری ها و مشکلات باید به صحبت های نمایندگان توجه کنند.

وی افزود: ما در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی مشکلات اساسی داریم؛ هزینه سیاست خارجی برای ملت ایران بسیار بالاست، دیپلماسی خارجی هم وحی منزل نیست و نیاز به بازاندیشی دارد، ما باید در بسیاری از مسائل موضوع بازاندیشی را جدی بگیریم.

محبی نیا با بیان اینکه برای مقابله با تهاجم های خارجی نیاز به وحدت داریم تصریح کرد: متاسفانه شاید در برخی مواقع فرد ناآگاهی حرفی بزند که دیگر وحدت در داخل را نتوانیم تأمین کنیم؛ در حوزه داخلی وحدت با اجماع هماهنگ است؛ کشور ما به اندازه کافی دشمن دارد پس فرزندان انقلاب به جان هم نیافتند.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار