همراه اول با ارائه آخرین دستاوردهای خدمات سازمانی و شهرهوشمند، در اولین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات جزیره کیش(کیتکس) حضور دارد.
کد خبر: ۵۹۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 21 April 2018

به گزارش تابناک : اولین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات جزیره کیش (کیتکس)، در سه حوزه «شهر هوشمند»،«اینترنت اشیاء» و «هنرهای رسانه ای» از ۳ تا ۶ اردیبهشت ماه با حمایت همراه اول در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.
همراه اول در این نمایشگاه جدیدترین محصولات و خدمات سازمانی و راهکارهای هوشمندسازی و اینترنت اشیاء را در غرفه خود ارائه می کند. علاوه بر این درحوزه هوشمندسازی و ‌اینترنت اشیاء، با ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه هوشمندسازی شبکه انرژی(آب و برق و گاز)، مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل، نمایش شهر هوشمند از طریق واقعیت افزوده در نمایشگاه حضور دارد. همچنین سرویس شماره مجازی، خط ویژه سازمانی، چتر دیتای سازمانی، بسته های اشتراکی و اختصاصی دیتا، شبکه خصوصی مجازی موبایل، شبکه اختصاصی امن همراه و معرفی سامانه های فروش و خدمات همراه سازمانی از جمله خدمات و محصولات سازمانی ارائه شده همراه اول در این نمایشگاه است.
از اهداف این نمایشگاه می ‌توان به تکمیل زنجیره‌ علم، فناوری، تکنولوژی تولید محصول، تجاری سازی، ورود به بازار جهانی به منظور ثروت آفرینی و بستر سازی جهت ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر فناوری‌های نوین و پشتیبانی از گروه‌های استارتاپی اشاره کرد.
برگزاری سمینارها، همایش ‌ها و‌ کارگاه‌ های تخصصی و مسابقات بازی‌ های رایانه ‌ای، راه ‌اندازی کارآفرینی(استارتاپ) و فن بازار و استارتاپ دمو از دیگر برنامه‌ های این نمایشگاه است.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار