عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر‌های اعضای این کمیسیون به سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور گفت: تاکنون بازدید از سفارتخانه‌های ایران در ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه و انگلیس انجام شده و مابقی سفرها انجام نشده است.
کد خبر: ۵۹۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 21 April 2018
به گزارش تابناک : محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین با اشاره به آخرین اخبار از جمع‌بندی گزارش سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سفارتخانه‌های ایران در خارج گفت: این گزارش به دلیل عدم انجام برخی از سفر‌ها هنوز تکمیل نشده است.

وی افزود: تاکنون درصدی از سفر‌ها به سفارتخانه‌های خارجی انجام شده است و به همین دلیل گزارش این موضوع آماده نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به تصمیم گیری کمیسیون مبنی بر سفر خود به سفارتخانه‌های ایران در دو کشور هلند و سوئد گفت: این سفر هم متاسفانه انجام نشده است. البته با توجه به اینکه ساختار وزارت امور خارجه مقداری دستخوش تغییر شده سعی کردیم مقداری برای انجام این سفر عجله نداشته باشیم تا اگر اتفاقات خوبی درسفارتخانه‌ها شکل گرفت این سفر را لغو کنیم.

وی با اشاره به دیگر سفر‌های اعضای کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس به سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور گفت: تاکنون بازدید از سفارتخانه‌های ایران در ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه و انگلیس انجام شده و مابقی سفرها  انجام نشده است.
 
 
 
منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار