سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس عملکرد قوه قضاییه در تعیین تکلیف و رسیدگی به پرونده تخلفات سعید مرتضوی قاضی سابق این دستگاه را مثبت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۵۹۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 20 April 2018

به گزارش تابناک : حسن نوروزی با اشاره به نحوه برخورد قوه قضاییه با متخلفان این دستگاه گفت: قوه قضاییه برخورد قابل قبولی با قضات و کارمندان متخلف در این دستگاه دارد و با آنها برخورد قاطعانه تری نسبت به سایر متخلفان دارد.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: قطعا برخورد قوه قضاییه با دستگاه های خود متفاوت است و آنهایی که در این دستگاه جرم مرتکب می شوند در اولویت رسیدگی پرونده بوده و قاطعانه با آنها برخورد می شود.

وی افزود: البته در برخی استان ها و دستگاه ها جدیت زیادتری از قوه قضاییه دیده می شود که باید این مورد به سایر استان ها و دستگاه های قضایی نیز تسری یابد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه قوه قضاییه برخورد سریعی با مرتضوی داشت و به سرعت پرونده وی را در دستور کار قرار داد، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه بدون اغماض و در اولین فرصت رسیدگی به پرونده قاضی سابق خود را به جریان انداخت و رأی را صادر کرد.

 

 

منبع : خانه ملت 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار