بهروز رهبری فرد در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: برد مهمی توسط این تیم کسب شد. سه‌امتیازی که پرسپولیس در این بازی به دست آورد باعث ترس رقبایش می شود.
کد خبر: ۵۹۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 19 April 2018

به گزارش تابناک : پیشکسوت پرسپولیس که این دیدار را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا کرد در ادامه افزود: باید حقایق را که شامل ضعف های پرپسولیس می شود هم بگوییم. برد پرسپولیس هواداران را خوشحال کرد اما با خوش شانسی نصیب این تیم شد. بازیکنان السد اگر قدر موقعیت های خود را می دانستند قطعا نتیجه بازی به نفع آنها می شد.


وی درباره ضعف های پرسپولیس در این دیدار اظهار داشت: دیروز که بازی ژاوی را دیدم فهمیدم حرفه ای بودن به چه معنی است؟ او رویایی بازی می کند. قابل قیاس با هیچکس نبود. پاس های او باعث شده بود تا السدی ها بارها و بارها صاحب موقعیت شوند اما نتوانستند از موقعیت های فراوان خود خوشبختانه استفاده کنند.


رهبری فرد تصریح کرد: در مقابل بازی چشم نواز ژاوی شاهد بودیم که پرسپولیس با سه هافبک دفاعی بازی می کرد. خیلی دوست داشتم منطق برانکو ایوانکوویچ را متوجه شوم که چرا تا این حد محتاطانه تیمش را به زمین مسابقه می فرستد. او محسن مسلمان را در حالی نیمکت نشین می کند که بازیکنی بهتر از او ندارد. لجاجت سرمربی پرسپولیس را در تیم ملی هم به یاد دارم. زمانی که من در زمان او به تیم ملی دعوت شدم شاهد برخی رفتارها بودم که دلیلش را هم هرگز متوجه نشدم. اما به هر حال دیدیم که نوع برخورد او در پرسپولیس باعث شد تا بازیکن با کیفیتی نظیر رامین رضاییان از دست برود. لجبازی های او در حال حاضر با مسلمان هم غیر قابل فهم است.


وی درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: آنها تنها به خاطر بازی های خوبی که در اویل فصل انجام دادند توانستند با قدرت و صلابت در این رتبه قرار بگیرند. قهرمانی پرسپولیس همیشه جذاب است. اما مشکل اینجاست پرسپولیس چندماهی است که بردهای پرسپولیس به خاطر بازی محتاطانه این تیم به دل نمی نشیند.


رهبری فرد درباره گل نزدن مهاجمان پرسپولیس در چند بازی اخیر این تیم تاکید کرد: آنها هیچ مشکلی ندارند. موضوع اینجاست که به هیچ وجه نمی توانند صاحب موقعیت شوند. دوندگی آنها بسیار بالاست. چون می خواهند توپ بگیرند. در صورتیکه وظیفه شان چیز دیگری است. هیچ بازیکنی در خط هافبک پرسپولیس نیست که بتواند آنها را صاحب موقعیت گلزنی کند. برانکو ایوانکوویچ باید فکر اساسی کند. به نوشته در غیر این صورت هیچ شانسی برای موفقیت در آسیا وجود نخواهد داشت.

 

 

منبع : روزنو 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار