کارگردان «به وقت شام» با بیان اینکه همواره با پرداختن به موضوعات مرتبط با دفاع مقدس سعی در نمایش و پاسداشت ارزش‌های انسانی سرزمینم داشته‌ام، گفت: تا روزی که زنده‌ام در این عرصه خواهم ماند.
کد خبر: ۵۹۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 19 April 2018
به گزارش تابناک : ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم سینمایی به وقت شام، چهارشنبه‌شب در اکران مردمی این فیلم فاخر که در سانس‌های 17، 19 و 21 در سینما سپهر ساری برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون جمعیتی به این شکوه ندیده بودم، امیدواریم که مسؤولان همت کنند و سینما درخور شأن مردم باشد، هم تصویر و هم صدای فیلم‌ها بهتر شود.
 
وی با ابراز خرسندی از اینکه در کنار مردم مازندران است، افزود: آرزوی هر فیلمساز این است که این‌همه تماشاگر بیایند و فیلم او را ببینند و از این بابت خدا را شکر می‌کنم.
 
این کارگردان مجرب سینما با اشاره به مسائلی که به فیلم او برمی‌گردد، اظهار کرد: بخشی از این صحبت‌ها به مسائل اقتصادی و بخشی دیگر به خود‌سلیقه‌ای مربوط است.
 
وی با بیان اینکه سعی کردم تا در فیلم خود از عناصری استفاده کنم که اشتیاق مخاطب را برانگیزد، افزود: این فیلم به‌روز است و در شرایطی ساخته و اکران شده است که بسیاری از هموطنان ما در راه دفاع از حرم شهید شدند و هنوز این راه، پُرخون و پُر درد سر است.
 
حاتمی‌کیا تصریح کرد: سعی کردم تا گوشه‌ای از حماسه‌سازی‌های فرزندان غیور این آب و خاک در مقابل توحش نیروهای تکفیری و داعش را به تصویر بکشم و تمام تلاش تیم تولید با وجود ایجاد یک ساختار هنری یکپارچه، دامنه تأثیر آن بوده است تا بتواند پیام خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطب ارائه کند.
 
کارگردان فیلم‌های به‌یادماندنی چون آژانس شیشه‌ای، بوی پیراهن یوسف و دیده‌بان با بیان اینکه من همواره با پرداختن به موضوعات مرتبط با دفاع مقدس سعی در نمایش و پاسداشت ارزش‌های انسانی سرزمینم داشته‌ام، ادامه داد: تا روزی که زنده‌ام در این عرصه خواهم ماند و به حرمت و پاسداشت این گنج گرانمایه، در فیلم‌های خود به  این ارزش‌ها می‌پردازم.
 
وی بار دیگر از استقبال بی‌نظیر مردم مازندران که در سه سانس بیننده این فیلم بودند، قدردانی و بیان کرد: واقعاً نمی‌دانم عکاس ما می‌تواند این تصویر را از حضور مردم بگیرد یا خیر؟
 
کارگردان به وقت شام در پایان گفت: اگر این فیلم را پذیرفتید، ما را تشویق و آن را تبلیغ کنید تا قدرت و قوت بگیریم.
 
ابراهیم حاتمی‌کیا که به دعوت مدیریت امور سینمایی حوزه هنری مازندران و هماهنگی مؤسسه هنری «اوج» به مازندران سفر کرد؛ مورد استقبال پُرشور مردم استان قرار گرفت، او پیش از اکران سانس نخست فیلم به وقت شام در سینما سپهر ساری با حضور مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر و جمعی دیگر از خانواده شهدا و ایثارگران به‌ویژه خانواده مدافعان حرم و تعدادی از مسؤولان فرهنگی، حوزه هنری و سپاه مازندران قدردانی شد.
 
 
 
منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار