کارشناسان فورفورتو بخش دوم معرفی برترین بازیکنان فوتبال آسیا را اعلام کردند.
کد خبر: ۵۹۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 17 April 2018

به گزارش تابناک : مجله معتبر فورفورتو، مطابق گذشته این بار نیز اقدام به معرفی ۵۰ بازیکن برتر قاره آسیا کرده است. بعد از آن که بخش اول این انتخابات منتشر شد، دومین بخش از معرفی ۵۰ بازیکن برار قاره کهن منتشر شد که به شرح زیر است.

۳۰- مایا یوشیدا (ژاپن- ساوتهمپتون)

۲۹- اکرم عفیف (قطر- السد)

۲۸- نواف العابد (عربستان- الهلال)

۲۷- لی جائه سونگ (کره جنوبی- چونبوک)

۲۶- کنگو ناکامورا (ژاپن- کاوازاکی)

۲۵- علی مبخوت (امارات- الجزیره)

۲۴- یو کوبایاشی (ژاپن- کاوازاکی)

۲۳- کاوه رضایی (ایران- شارلوا)

 

کاوه رضایی با زدن ۱۲ گل در لیگ بلژیک در رده سوم جدول گلزنان این لیگ قرار گرفته است. کاملا معقولانه است که او را یکی از بهترین‌های فوتبال ایران در این مقطع بدانیم. با وجود این که شارلوا اولین تجربه حضور رضایی در فوتبال اروپا است، او توانسته عملکرد خوبی ارئه دهد. مهاجم سابق استقلال مهارت‌های هوایی بسیار خوبی دارد و از شم گلزنی بالایی در خط حمله برخوردار است و می‌تواند به خوبی سایر بازیکنان کناری خود را تغذیه کند که این ویژگی را فقط مهاجمان بزرگ دارند. صحبت‌های زیادی درباره تمایل باشگاه شارلوا برای تمدید قرارداد این بازیکن شنیده می‌شود که اقدام عاقلانه‌ای با توجه به فرم خوب این بازیکن محسوب می‌شود.

۲۲- کریم انصاری فرد (ایران- المپیاکوس)

کریم انصاری فرد بعد از جدایی از پانیونیوس و رفتن به المپیاکوس مدتی طول کشید تا با شرایط جدید خود در تیم جدیدش عادت کند. بسنیک هسی سرمربی سابق این تیم در تصمیمی عجیب نام این بازیکن را برای حضور در لیگ قهرمانان خط زد و باعث شد پیشرفت او کمی کند باشد. خوشبختانه برای انصاری‌فرد، این مربی سه ماه بعد از تیم رفت تا بار دیگر کریم انصاری‌فرد به ترکیب اصلی تیمش بازگردد و در ۲۱ بازی توانست ۱۴ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل نیز فراهم کند تا خیلی از کارشناسان اعلام کنند کریم در بهترین روزهای خود قرار دارد. او همچنین امیدوار است بتواند در کنار مهدی طارمی و سردار آزمون در تیم با استعداد ایران در جام جهانی قرار داشته باشد.

۲۱- شینجی اوکازاکی (ژاپن- لسترسیتی)

۲۰- کیونگ چانگ یونگ (کره جنوبی- ججون)

۱۹- تاکاشی اینوی (ژاپن- ایبار)

۱۸- کو جا چئول (کره جنوبی- آگسبورگ)

۱۷- یویا کوبو (ژاپن- خنت)

۱۶- ماکوتو هاسبه (ژاپن- اینتراخت فرانکفورت)

۱۵- یوشینوری موتو (ژاپن- ماینتس)

۱۴- عمر السومه (سوریه- الاهلی)

۱۳- کی سونگ یئونگ (کره جنوبی- سوانزی)

۱۲- وو لی (چین- شانگهای)

۱۱- هیروکی ساکایی (ژاپن- مارسی)

 

 

منبع : دانشجو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار