تیم فوتبال پرسپولیس در صورتی که نتواند مقابل السد قطر به برتری برسد، از گروه خود، به عنوان تیم دوم صعود می کند.
کد خبر: ۵۹۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 15 April 2018

به گزارش تابناک : تیم فوتبال پرسپولیس در صورتی که نتواند مقابل السد قطر به برتری برسد، از گروه خود، به عنوان تیم دوم صعود می کند.


طبق اعلام کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 تیم اول گروه C باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم دوم گروه A برود و تیم اول این گروه باید با تیم دوم از گروه A مصاف بدهد. پرسپولیسی ها فعلا در گروه C، بعد از السد قطر، تیم دوم هستند و اگر همین وضعیت پا بر جا بماند و مثلا دیدار فردا در تهران با تساوی یا شکست پرسپولیس به اتمام برسد، آن وقت سرخپوشان باید به فکر مبارزه با تیم اول از گروه A باشند.


در گروه A فعلا الاهلی عربستان صدرنشین است و با توجه به شرایطی که دارد، می تواند تیم صعود کننده اول لقب بگیرد. البته آنها این هفته در امارات مقابل الجزیره که 3 امتیاز کمتر از الاهلی دارد، قرار می گیرند اما شانس الاهلی برای صعود بیشتر است. نماینده عربستان در بازی رفت، با حساب 2 بر یک به برتری رسیده بود و حالا الجزیره برای صعود به عنوان تیم اول باید با اختلاف حداقل دو گل الاهلی را شکست بدهد که این موضوع برای تیمی مثل الجزیره کمی سخت است.


اگر همین شرایط باقی بماند، پرسپولیس در بازی آینده اش باید به مصاف الاهلی عربستان برود و بدتر اینکه هر دو بازی رفت و برگشت باید در کشور ثالث انجام شود. مثل همیشه، عمان و ورزشگاه السیب یا استادیوم سلطان قابوس گزینه اول میزبانی پرسپولیسی ها خواهد بود و مثل همیشه در عمان، طرفداران تیم های عربستانی بیشتر از ما که میزبان هستیم، به ورزشگاه می آیند و مسئولان عمانی نیز، مدام به فکر تر و خشک کردن حریف عربستانی خواهند بود. اگر در آن شرایط اشتباهات مهلک داوری به سود تیم عربستانی باشد که کار پرسپولیس زار می شود!


برای فرار از همه این کابوس ها و اتفاقاتی که در گذشته، بارها رقم خورده، پرسپولیسی ها باید بتوانند در تهران مقابل السد قطر به پیروزی برسند. کسب برد مقابل السد کار سختی نیست؛ کاری بوده که نسف قارشی نیز توانست آن را در ازبکستان رقم بزند و پرسپولیس با ارائه یک بازی هوشمندانه قادر خواهد بود با کسب سه امتیاز دیگر، به صدر جدول رسیده و خود را مهیای بازی با الجزیره امارات کند. به نوشته خبرورزشی، تقابل با الجزیره این حسن را دارد که حداقل یک بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و دیدار دیگر نیز در امارات است؛ جایی که طرفداران فوتبال می توانند به راحتی به ورزشگاه بروند و از نماینده کشورمان حتی بیشتر از نماینده میزبان دفاع کنند.

 

 

منبع : جام نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار