وحید امیری باز هم مثل بازی با پدیده پاس کلیدی بی‌نقصی را برای کمال کامیابی‌نیا فرستاد و خوشبخت بود که این بار کامیابی‌نیا قدر پاس‌اش را دانست و پرسپولیس زمین بازی را با شکست ترک نکرد.
کد خبر: ۵۹۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 13 April 2018

به گزارش تابناک : در حالی که مسابقه با شکست پرسپولیس رو به پایان بود سانتر امیری از سمت چپ را کامیابی‌نیا به گل تساوی تبدیل کرد تا بعد از باخت‌های برابر استقلال و سایپا، فاجعه ۳ شکست در ۴ بازی در کارنامه تیم برانکو ثبت نشود. امیری و کامیابی‌نیا در بازی هفته گذشته برابر پدیده هم با یکدیگر بده بستان‌هایی در حملات پرسپولیس داشتند که البته با قدرناشناسی کمال به گل تبدیل نشده بود. پاس کلیدی امیری در بازی هفته قبل را کامیابی‌نیا برابر دروازه تقریبا بدون دروازه‌بان پدیده به اوت زد. از دست دادن موقعیت مهم باعث شد تا در بازی با پدیده امیری خودش دست به کار شود و در نهایت گل برتری سرخپوشان را بزند.


کمال که کار ساده گل کردن توپ در بازی با پدیده را انجام نداده بود امشب کار سخت‌تر را بهتر انجام داد و سانتر ارسالی امیری را به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس از یک شکست تلخ خانگی فرار کند. امیری هم با این پاس گل به دو قدمی مسلمان رسید که برانکو حالا حتی ترجیح می‌دهد علوان‌زاده را پیش از او به زمین بازی بفرستد. به نوشته نود، شاید اگر مهاجمان پرسپولیس بیش از پیش قدر پاس‌های امیری را می‌دانستند حالا او بهترین پاسور لیگ هفدهم بود. البته در دو بازی آینده برابر ذوب‌آهن و سپیدرود هم شاید این اتفاق بیفتد.

 

 

منبع : روزنو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار