فروزان برابر پرسپولیس بی توجه به قطعی شدن قهرمانی این تیم با همان انگیزه همیشگی در زمین حاضر شد.
کد خبر: ۵۸۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 12 April 2018

به گزارش تابناک : این یک رسم معمول در فوتبال دنیا است که وقتی بازیکنی از یکی از تیم های بزرگ خارج می شود، همواره با انگیزه ای مضاعف و برای خوشحال کردن هواداران تیم سابق خود برابر رقیب سنتی قرار می گیرد و محسن فروزان نیز از این قائده مستثنی نیست.

فروزان بعد از جدایی از استقلال همواره از آبی پوشان با احترام یاد کرده و به همین دلیل یکی از بازیکنانی است که با وجود عدم حضور در استقلال، هواداران علاقه ویژه ای به او دارند و این دروازه بان را خارج از خانواده استقلال تصور نمی کنند.

دروازه بان پارس جنوبی که لیگ پانزدهم با عملکرد خوب خود درون دروازه راه آهن در عدم قهرمانی پرسپولیس در هفته آخر نقش آفرینی کرد، تلاش زیادی انجام داد تا روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی باز هم بدرخشد و مانع از موفقیت پرسپولیس شود اما در نهایت قفل دروازه او در دقایق پایانی شکست تا فروزان و پارس جنوبی با یک امتیاز آزادی را ترک کنند.

فروزان در فصل جاری کلیدی ترین مهره تیم تارتار بوده و به نظر می رسد با ادامه روند پیشرفت خود می تواند یکی از دروازه بان های موفق در لیگ هجدهم باشد و البته با ادامه پیشرفت خود رویای بازگشت به دروازه استقلال را پیگیری کند.

 

 

منبع : ورزش سه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار