رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: وقتی حرکت دولت در راستای برنامه ششم را مورد بررسی قرار می‌دهیم می‌بینیم این برنامه در سال ۹۶ در پیشانی اقدامات دولت نبوده است و خواستاریم برنامه ششم پیشانی اقدامات دولت در سال ۹۷ باشد.
کد خبر: ۵۸۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 12 April 2018
به گزارش تابناک : حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه دولت در سال ۹۷ بر اجرای برنامه ششم توسعه اهتمام بورزد، گفت: همواره اجرای برنامه ششم توسعه از جمله ضروریات است علی‌الخصوص اجرای قوانینی که باعث اعتماد مردم می‌شود.

وی افزود: دولت در زمینه قوانین مصوب در برنامه ششم اعم از اشتغال‌زایی، اقتصاد، مبارزه با مفاسد اقتصادی، عدالت اجتماعی باید تلاش کند و درصد ایجاد سامانه حقوق و دستمزد مسئولین در سال ۹۷ باشد.

عضو «کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس» شورای اسلامی تصریح کرد: معتقدم اجرای برنامه ششم توسعه در سال ۹۶ رضایت‌بخش نبود.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه اضافه کرد: وقتی حرکت دولت در راستای برنامه ششم را مورد بررسی قرار می‌دهیم می‌بینیم که  برنامه ششم در سال ۹۶ در پیشانی اقدامات دولت نبوده است و خواستار این هستیم که برنامه ششم توسعه پیشانی اقدامات دولت در سال ۹۷ باشد.
 
 
 
 
منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار