بالاخره بعد از ماجراهای فراوان درباره حضور جناب خان در خندوانه ، این برنامه پرطرفدار با عروسک محبوبش روی آنتن خواهد رفت. زمان پخش سری جدید خندوانه مشخص شد.
کد خبر: ۵۸۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 11 April 2018

به گزارش تابناک : خندوانه برنامه پر مخاطبی در شبکه نسیم با اجرای رامبد جوان بود که فصل چهارم آن پیش از فرارسیدن ماه محرم به پایان رسید. رامبد جوان که چهار فصل از این برنامه را در شبکه نسیم روی آنتن برد فصل پنجم برنامه خندوانه را به زودی کلید میزند.

فصل پنجم برنامه خندوانه که قرار بود بعد از ایام محرم و صفر روی آنتن برود به دلیل درگیری رامبد جوان برای ساخت فیلم سینمایی قانون مورفی به تاخیر افتاد و با انجام مذاکراتی متعدد فصل پنجم خندوانه با حضور جناب خان روی آنتن میرود.

فصل پنجم برنامه تلویزیونی خندوانه از اوایل ماه شعبان و با اعیاد این ماه به آنتن شبکه نسیم باز می گردد. در حال حاضر لوکیشن این برنامه انتخاب شده و عوامل خندوانه در حال طراحی و اجرای دکور جدید این برنامه هستند. فصل پنجم خندوانه با حضور عروسک محبوب جناب خان روی آنتن میرود.

فصل سوم آن از روزهای آخر اسفند 1394 شروع شد و در مهر 1395 پایان یافت. فصل چهارم برنامه خندوانه از آذر 1395 به روی آنتن رفت و در آخرین روزهای شهریور 1396 پایان یافت.

 فصل اول خندوانه از خرداد 1393 شروع شد و در آبان 1393 پایان یافت. فصل دوم این برنامه از اواخر فروردین 1394 به روی آنتن رفت و در اواسط مهر 1394 پایان یافت.

 

 

منبع : الف 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار