سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور گفت: مرحله نخست اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان مردان بزرگسال ایران در جزیره کیش برپا می‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 10 April 2018

به گزارش تابناک : فرهاد عصفوری افزود: این اردو، اردیبهشت امسال با حضور 10 دوچرخه سوار منتخب و برتر و به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.
وی گفت: مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان، صابر رحیم پور از گیلان، علی رضایی از مازندران، علیرضا قاسمی و آرش خزائی از تهران، بهرام سلیمانی و حجت صیاد از فارس، اکبر لطفی از کرمان و علی سلطانی از اردبیل، به مرحله نخست اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
عصفوری که به عنوان سرپرست و سرمربی در این اردو حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: علیرضا مکوندی از تهران به عنوان مربی در این اردو حضور خواهد یافت و دوچرخه سواران حاضر نیز بیشتر به انجام تمرینات آمادگی و هوازی، خواهند پرداخت.
وی گفت: پنج مرحله از این اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی نیز تا زمان اعزام به بازی های پاراآسیایی در استانهای تهران و زنجان برگزار خواهد شد.
عصفوری، هدف از این اردوها را که در 6 مرحله برگزار خواهد شد، انتخاب دوچرخه سواران برتر و حضور توانمند در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا عنوان کرد.
وی ادامه داد: مسابقات دوچرخه سواری جاکارتا، در 2 رشته پیست 'ماده یک کیلومتر و تعقیبی انفرادی سه و چهار کیلومتر' و 2رشته جاده ای، 'ماده تایم تریل انفرادی و استقامت گروهی' برگزار خواهد شد.
50 ورزشکار مرد در رشته دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور فعال هستند.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار