مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تنظیم بازار شش قلم میوه و صیفی جات در ایام عید خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم فرصت خرید برای مردم با آرامش فراهم شود و مردم نیز دغدغه ای نداشته باشند زیرا قیمت‌ها اگر کمتر نشود، بالا نخواهد رفت.
کد خبر: ۵۸۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 18 March 2018

به گزارش تابناک : عبدالحسین رحیمی با بیان اینکه طرح تخفیفات نوروز ۹۷ سازمان میادین میوه‌و تره بار از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت،گفت:این تخفیفات در شش قلم محصول اصلی سیب زرد، سیب قرمز، پرتقال تامسون شمال، سیب زمینی، پیاز و گوجه فرنگی است.

وی ادامه داد: این تخفیفات همانطور که به مردم قول داده بودیم اعمال می‌شود و در حال حاضر نیز قیمت پرتقال در بازارها مانند تنظیم بازار شده است و در تمام غرفه‌های سطح شهر تهران در سازمان میادین پرتقال تامسون شمال به قیمت ۱۸۰۰تومن که تنظیم بازار هم همین قیمت را بوده، عرضه می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری اضافه کرد: وفور محصول به لطف خدا خیلی خوب است.همچنین سیب قرمز  و زرد را  پایین تر از قیمت تنظیم بازار عرضه کردیم و نسبت به سطح شهر بسیار متفاوت است.کیفیت محصول هم قابل قبول و مناسب است و مردم نیز استقبال کردند.

رحیمی با بیان اینکه  تلاش می‌کنیم  فرصت خرید را برای مردم با آرامش فراهم شود و مردم هم دغدغه ای نداشته باشند زیرا قیمت‌ها اگر کمتر نشود، بالا نخواهد رفت اظهار کرد:ساعت کاری میادین میوه وتره بار از ۸ صبح تا ۹ شب  و در روز سه شنبه نیز از ۷:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰ بعد ازظهر خواهد بود.

 

 

 

منبع : ساعت 24

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار