رئیس پلیس راهور کیش با اشاره به تمهیدات ترافیکی در ایام نوروز گفت: تردد تریلی، کامیونت، وانت باری به جز ساعت ۱۴ تا ۱۷ و ۲۴ تا ۸ صبح ممنوع است.
کد خبر: ۵۸۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 17 March 2018

به گزارش تابناک : سرگرد بهرام ایمانی نسب افزود: کامیون ها و تریلی های حامل سوخت با مجوزهای لازم از حراست شرکت ملی فرآورده های نفتی، مواد غذایی و میوه در ساعت های تعیین شده امکان تردد در مرکز شهر را دارند و خودروهای سنگین به هیچ عنوان حتی درساعت های اعلام شده برای تردد این وسایل حق عبور و مرور در مرکز شهر را ندارند.
وی ادامه داد: براین اساس در ایام تعطیلات نوروزی خیابان فردوسی حدفاصل میدان ساحل تا میدان آبشار یک طرفه بوده و رانندگان می توانند از خیابان های جایگزین برای تردد استفاده کنند.
ایمانی نسب تصریح کرد: با توجه به حجم ورود خودروها در ایام نوروز به جزیره کیش، روبروی مرکز تجاری، جنب مرکز راهنمایی و رانندگی به عنوان پارکینگ عمومی در نظر گرفته شده است و از گردشگران تقاضا می شود برای پارک خودروهای خود از این مکان استفاده کنند.
رئیس پلیس راهور کیش اظهار داشت: با پارک خودرو در معابر عمومی برخورد قانونی شده و خودروهای متخلف مشمول جریمه خواهند شد.
وی با تصریح بر برخورد قاطع پلیس با متخلفان و هر گونه نقض قوانین در جزیره کیش تاکید کرد: رعایت حق تقدم به ویژه در محل عبور عابران پیاده و رعایت سرعت مجاز در معابر از مواردی است که انتظار می رود کیشوندان بیش از گذشته نسبت به آن توجه کنند تا فرهنگ سازی لازم برای گردشگران نیز باشد.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار