بخش مبارزه با جرایم مالیاتی، ارزی و درآمدهای غیرقانونی وابسته به دادستانی کل ازبکستان و سرویس مخفی آمریکا یادداشت تفاهمی در مورد گسترش همکاری‌های دوجانبه در زمینه مبارزه با جرایم مالی فراملی امضا کردند.
کد خبر: ۵۸۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 17 March 2018

به گزارش تابناک : بخش مبارزه با جرایم مالیاتی، ارزی و درآمدهای غیرقانونی وابسته به دادستانی کل ازبکستان و سرویس مخفی آمریکا یادداشت تفاهمی در مورد گسترش همکاری‌های دوجانبه در زمینه مبارزه با جرایم مالی فراملی امضا کردند.

این یادداشت تفاهم تبادلات اطلاعات در مورد مبادلات مالی و فعالیت فنی در زمینه جرایم ارزی و همچنین برگزاری دیدار گروه‌های کاری و دیگر نشست‌های مورد علاقه طرفین را در نظر دارد.

جرایم ارزی و مالی تهدید روز افزون جهانی است و مبارزه با سازمان‌های جنایی فراملی در زمینه از بین بردن این جرایم نقش مهمی ایفا می‌کند.

در این زمینه مهم است که کارمندان سرویس‌های مخفی و نیروی انتظامی جهان به یکدیگر کمک کنند.

گسترش همکاری های متقابل بین سازمان‌های نیروی انتظامی برای کشورها امکان مبارزه با سازمان‌های جنایی فراملی و تهدیدات امنیتی را فراهم می‌کند.

پیشتر اعلام شد در دسامبر سال 2017 میلادی دادستان کل ازبکستان و دفتر پلیس فدرال آمریکا در مورد مبارزه با جرایم و مسایل امنیتی یادداشت تفاهمی امضا کردند.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار