سرمربی تیم فوتبال رم می‌گوید برنامه‌اش برای شکست دادن حریف اوکراینی جواب داده و مردان او برای پیشروی به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان امید دارند.
کد خبر: ۵۷۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 14 March 2018

به گزارش تابناک : رم به لطف پیروزی یک گله خانگی در مجموع با تساوی 2 بر 2 و قانون گل زده بیشتر در خانه حریف، شاختار دونتسک اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

اوزه بیو دی‌فرانچسکو سرمربی رم در پایان بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: تیم ما روی کارش تمرکز داشت، شاید بازی‌مان در یک سوم دفاعی حریف خوب نبود اما ما می‌دانستیم که دیر یا زود، حریف مرتکب اشتباه می‌شود و ما از آن اشتباه استفاده می‌کنیم. در بازی رفت مرتکب اشتباهات فراوانی شدیم و آنجا حریف از آن اشتباهات بهره برد اما این بار آنها مرتکب اشتباه شدند و ما برنده شدیم. چیزی که بیش از همه دوست داشتم دیدن اتحاد بازیکنانم و موفقیتی بود که آنها در کنار هم کسب کردند.

سرمربی جالوروسی ادامه داد: اگر از من می‌‌خواهید به عملکرد تیمم نمره بدهم، به آن نمره 10 می‌دهم. مسلماً در نظر فنی من 6.5 می‌دهم اما از نظر تاکتیکی بازیکنانم دقیقاً همان کاری را انجام دادند که من خواسته بودم، البته با زمان‌بندی متفاوت. اینها چیزهایی هستند که باید به مرور زمان یاد گرفت.

جنگیز اوندر، برخلاف بازی رفت دو تیم که یک گل خارج از خانه حیاتی برای رم به ثمر رساند، این بار در خانه ناامید کننده ظاهر شد.

دی‌فرانچسکو  در این خصوص عنوان کرد: جنگیز هنوز خیلی جوان است و ضربه‌ای هم به زانویش خورد اما نباید انتظار داشت که بازیکنان در تمام بازی‌ها آماده باشند. این کار از نظر روانی ممکن نیست اما من می‌توانم به همه اطمینان خاطر بدهم که آینده‌ای روشن در انتظار اوست.

وی در پایان با اشاره به قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در پاسخ به این سؤال که ترجیح می‌دهد با کدام تیم روبه‌رو نشود، عنوان کرد: من دوست دارم به رؤیاپردازی‌هایم با این تیم ادامه دهم. از دیدن این همه جمعیت در ورزشگاه که برای تشویق ما آماده بودند و در هر لحظه از بازی در کنار ما لذت بردند و تحت فشار قرار گرفتند، خوشحالم. در مرحله بعد در مواجهه با هر حریفی اگر با ذهنیت و انگیزه‌ای مناسب بازی کنیم، می‌توانیم به نیمه نهایی هم صعود کنیم.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار