نماینده جیرفت در مجلس از نحوه تصویب برخی از قوانین در پارلمان انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۷۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 12 March 2018

به گزارش تابناک : یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در مجلس قوانینی وضع شود که قابلیت اجرایی شدن داشته باشد، گفت: یک روز دولت را کوچک می‌کنیم و چندین وزارتخانه را در هم ادغام می‌کنیم و چند سال بعد اعلام می‌کنیم که اشتباه کردیم و باید به حالت قبل بازگردد.

وی با تاکید بر اینکه تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت به زیان تولید و اشتغال تمام می شود ادامه داد: چه دلیلی دارد که با ایجاد یک وزارتخانه تخصصی برای بخش بازرگانی و تجارت، بخواهیم این بخش را تقویت کنیم.

نماینده مردم جیرفت در مجلس با بیان  اینکه امروزه هماهنگی بیش از همه چیز در اقتصاد نیاز است افزود: آن چیزی که به تولید و اقتصاد لطمه می‌زند، ناهماهنگی در تصمیم‌گیری است و اکنون که در قالب وزارت صنعت، معدن وتجارت توانسته‌ایم بین بازرگانی و صنعت ومعدن هماهنگی ایجاد کنیم، بار دیگر به فکر جداسازی این دو بخش افتاده‌اند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با یادآوری اینکه مدت زیادی نیست وزارت بازرگانی را با صنایع ومعادن ادغام کردیم گفت: معلوم نیست با چه هدفی و به چه دلیل به دنبال تفکیک آن هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از قوانین ما هیچ نفعی برای کشور نداشته است، اظهار داشت: باید طرح‌ها و لوایحی که در مجلس تصویب می‌شود باید قابلیت اجرا داشته باشد تا نمایندگان بتوانند در مقابل افکار عمومی پاسخگو باشند.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار