در آستانه نوروز و با هدف زیبا سازی بصری و استقبال شایسته از مسافران نوروزی کیش،گل های فصلی از جمله اطلسی ایرانی و خارجی، جعفری، شمعدانی، کالانکوآ، رعنا زیبا، کوکب، میمون، آمارانتوس، گل چینی، کالیبراچوآ، قرنفل و لاله عباسی در میادین، معابر و پارک ها کاشته شده و این عملیات تا پایان سال ادامه دارد.
کد خبر: ۵۷۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 11 March 2018

در آستانه ورود به سال جدید و استقبال از گردشگران نوروزی، کاشت بیش از 2 میلیون و 500 گل فصلی در جزیره کیش انجام شد.
به گزارش تابناک کیش به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، در آستانه نوروز و با هدف زیبا سازی بصری و استقبال شایسته از مسافران نوروزی کیش،گل های فصلی از جمله اطلسی ایرانی و خارجی، جعفری، شمعدانی، کالانکوآ، رعنا زیبا، کوکب، میمون، آمارانتوس، گل چینی، کالیبراچوآ، قرنفل و لاله عباسی در میادین، معابر و پارک ها کاشته شده و این عملیات تا پایان سال ادامه دارد.
همچنین در ایام به منظور نگهداری و بهبود فضای سبز جزیره کیش ، هرس درختان و چمن ها، علف کشی، کودهی، دفع آفات و آبیاری و بهسازی فضای سبز سایر مناطق در حجم گسترده تری توسط این شرکت در حال انجام است.
شایان ذکر است، هر ساله در آستانه نوروز معاونت امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات کیش، اقدامات گسترده ای از جمله توسعه فضای سبز و کاشت گل های فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی کیش را با هدف ایجاد شادی و نشاط بین گردشگران و میهمانان جزیره در دستور کار خود قرار می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار