محمد صلاح دومین بازیکن تاریخ باشگاه لیورپول است که به این سرعت به تعداد 30 گل در بدو حضور در جمع مرسی‌سایدها می‌رسد. محمد صلاح به قدری درخشیده که دیگو مارادونای مغرور هم لب به تحسین او گشوده است. جیمی کرگر کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس کنونی تلویزیون در انگلیس نیز صلاح را بهترین خرید سال‌های اخیر لیگ برتر خوانده است!
کد خبر: ۵۷۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 11 March 2018

به گزارش تابناک : از محبوبیت محمد صلاح مصری همین بس که برخی هواداران لیورپول اعلام کرده‌اند، می‌خواهند به خاطر این ستاره تکنیکی مسلمان شوند. حتی پیارا پاوار مدیر اجرایی یوفا در مبارزه با نژادپرستی در این خصوص گفته است: «این اولین بار است شاهد وجود چنین واکنش مثبت و تحسین‌آمیزی در خصوص مسائل مذهبی هستیم.»


آنچه خواندید در خصوص محمد صلاح بود و آنچه هم در ادامه می‌خوانید، در مورد این ستاره مصری است اما یک تفاوت وجود دارد. شنیدیم برانکو سرمربی پرسپولیس به دو بازیکن چپ‌پا و تکنیکی خود توصیه کرده فیلم بازی‌های محمد صلاح ستاره لیورپول را دیده و از آن الگوبرداری کنند. این دو بازیکن فرشاد احمدزاده و وحید امیری دو هافبک کلیدی پرسپولیس هستند که در دو جناح راست و چپ این تیم توپ می‌زنند.

 

اتفاقاً هر دو هم قدرت دریبل‌زنی بالایی دارند و به همین خاطر سرمربی کروات توصیه کرده است از ستاره لیورپول الگو بگیرند. در نظر داشته باشید محمد صلاح نه تنها تکنیکی و دریبل‌زن است، بلکه این تکنیک کاملاً در خدمت تیم است. او همان‌قدر که خوب گل می‌زند، خیلی هم خوب فرمینیو و سانه مهاجمان لیورپول را می‌بیند و آنها را تغذیه می‌کند. به همین خاطر هم این سه توانسته‌اند به زعم اغلب کارشناسان، خطرناک‌ترین مثلث تهاجمی اروپا را بسازند.

 

 

 

منبع : روزنو 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار