ساحل نقره ای، آب های نیلگون و آفتابی درخشان جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است. جزیره کیش در استان هرمزگان واقع شده و از اصلی ترین مقاصد گردشگری در ایران محسوب میشود و همچون خشکی کوچک چون کشتی نشسته در آب های گرم و کم عمق خلیج فارس است.
کد خبر: ۵۷۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 08 March 2018

به گزارش تابناک  : آب های شفاف و زلال، مراکز خرید لوکس و گران قیمت، هتل های مجلل و پر از امکانات، امکان انجام ورزش های آبی مفرح و حیات دریایی متنوع از این جزیره مقصدی به یادماندنی ساخته اند.



آب و هوای کیش 
هوای کیش در ماه های مهر تا فروردین، دارای گرمای ملایم و مطبوع است و در این فاصله زمانی جزیره در شرایط زیست محیطی مطلوبی قرار دارد. از اردیبهشت تا مهر هوای کیش گرم و شرجی و میانگین دمای روزانه جزیره در این ماه ها تقریبا نزدیک به هم است. در اردیبهشت چون آب دریا هنوز سرد و رطوبت پائین است، هوای کیش تقریبا خشک و باد آن ملایم، خنک ونسیم وار بوده و در مجموع هوای آن بهاری و لطیف و شرایط زیست محیطی آن بسیار مطلوب است. تفاوت دما بین گرم ترین و سردترین ماه کیش حدود 16 درجه است. یعنی دی ماه دارای کم ترین تبخیر و نوسان، خنک ترین و خشک ترین ماه و مرداد با بیشترین میزان تبخیر و تغییر نوسان گرم ترین ماه جزیره است. در مرداد ماه به دلیل تبخیر زیاد شاهد بارش به صورت رگبار موسمی هستیم.
فرودگاه بین المللی کیش    
راه رسیدن به این جزیره زیبا و خاطره انگیز معمولا از طریق هوایی انجام میشود. در 7 آبان ماه سال 1356 با حضور شخصیت های رد بالای آن زمان اولین هواپیمای کنکورد در فرودگاه کیش به زمین نشست و فعالیت این فرودگاه به صورت رسمی آغاز شد و فرودگاه بین المللی کیش رکورد ارائه خدمات به 136 پرواز در یک روز و رکورد جا به جایی 17 هزار 788 نفر مسافر در یک روز را به ثبت رسانده است. در شرایط کنونی روزانه 115 پرواز به صورت میانگین در این فرودگاه انجام می شود که میزبانی از این میزان پرواز نیازمند برنامه ریزی دقیق و منسجم است.
 
 ایرلاین هایی که در فرودگاه بین المللی کیش رفت و آمد میکنند عبارتند از:                
هواپیمایی اترک، آتا، کاسپین، ایران ایر، ایران ایرتور، آسمان، کارون، کیش ایر، ماهان، معراج، قشم، سپهران، تابان، زاگرس
مسافت و زمان پروازی کیش با چند شهر دیگر:
تهران به کیش با فاصله 1031 کیلومتر و حدود دو ساعت زمان پرواز
اصفهان به کیش با فاصله 704 کیلومتر و حدود یک ساعت و نیم زمان پرواز
مشهد به کیش با فاصله 1234 کیلومتر و حدود دو ساعت زمان پرواز
اهواز به کیش با فاصله 760 کیلومتر و حدود یک ساعت و نیم زمان پرواز
رشت به کیش با فاصله 1291 کیلومتر و حدود دو ساعت زمان پرواز
 
سفر یکی از بخش های زندگی است که می تواند خستگی کار روزانه را از تن انسان ها به در کند، با این اوصاف همه ی تلاش ما این است که در میان کارهای طاقت فرسای هر روز زمانی را به سفر اختصاص دهیم. اما مهم ترین نکات و مسائلی که پیرامون سفر وجود دارد و در واقع کل فرایند سفر را در بر می گیرد، یک زمانی است که برای سفر داریم و دوم هزینه ای است که می توانیم برای یک سفر در نظر بگیریم. سایت هوشمند چاینت با در نظر گرفتن دغدغه های شما سعی دارد در سایت خود با ارائه بلیط هواپیمای چارتری و سیستمی که میتوانید با بررسی و جستجو در این سایت بلیط چارتر تهران کیش و یا مسیر برگشت بلیط جارتر کیش تهران  و یا دیگر نقاطع ایران به کیش را  با هزینه ها، ایرلاین ها و زمان مناسب و دلخواه تهیه کنید.



جاذبه های گردشگری کیش
با سفر چند روزه به جزیره کیش میتوانید با بازدید از نقاط دیدنی کیش همچون ساحل مرجان، جزیره هندورابی، شهر حریره، کشتی یونانی، پارک ساحلی میرمهنا، قلعه وحشت، آب انبار کیش، شهر زیرزمینی کاریز و همچنین با خرید از مراکز خرید پردیس، مروارید، زیتون، مریم، پانیذ و مرجان و انجام تفریحات دریایی و آبی مانند جت اسکی، بانانا، شاتل غواصی، پاراسل، فلای بورد و قایق سواری اوقات فراموش نشدنی و به یاد ماندنی را برای خود فراهم آورید. در وب سایت جاینت میتوانید بلیط چارتر تهیه و سفری آرام و دلنشین داشته باشید.

 

 

 

 

منبع : جهان نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار