نخستین نشست مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با اصحاب رسانه کیش با هدف اطلاع رسانی اقدامات نوروزی برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 04 March 2018

محمدرضا محمدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت عمران، آب و خدمات کیش در نشست اعلام برنامه های نوروزی به اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه تامین مشارکت شهروندان یکی از رموز موفقیت مدیران شهری است، اظهار کرد: تا زمانی که این مشارکت محقق نشود، توفیقی در مسیر اجرای وظایف مدیریت شهری بوجود نخواهد آمد.
محمدی در ادامه گفت: با قرار گرفتن در آستانه سال جدید تلاش بخش های مختلف خدماتی در جزیره کیش بر این است تا گردشگران نوروزی جزیره علاوه بر تجربه شاد و دلپذیر حضور در جزیره کیش، از امکانات مورد نیاز خود نیز برخوردار شوند.
وی افزود: در این راستا فعالیت های مدیران امور شهری از موثرترین و مهمترین بخش های خدماتی است که علاوه بر گردشگران، ساکنان کیش نیز از آن بهره مند می شوند و کوچکترین خلل در روند اقدامات خدماتی به ویژه در ایام نوروزی می تواند در فرآیند خدمات رسانی، مشکل آفرین باشد.
وی با تاکید بر نقش مؤثر رسانه ها در آموزش شهروندان برای مشارکت و همراهی مدیران افزود: حضور رسانه در فرآیند ارتباط مردم و مسئولان در انتقال مطالبات مردم و بیان امکانات اجرایی مسئولان در اجرای برنامه ها نقش پررنگی داشته و فرآیند منطقی سازی مطالبات را محقق می کند.
مدیرعامل شرکت عمران کیش با اشاره به اینکه ارتباط با رسانه های یکی از ابزار تامین سلامت امور است، تاکید کرد: اگر مسئولان به مطالبات مردمی از منظر پاسخگویی ورود کنند و آن را به عنوان یک فرصت تلقی کنند نه یک تهدید، مناسبات میان مردم و مسئولان در تحقق اهداف کلان به ویژه در حوزه خدمات ضروری نقش موثری خواهد داشت.
وی عملکرد این شرکت را خدمات رسانی روزمره ، ضروری خواند و افزود: اگر این خدمات به موقع ارائه نشود موجب بروز عدم رضایت شهروندان می شود. در نتیجه مدیران شهری جزیره کیش به هدف های کلان امور شهری که تامین آرامش و آسایش شهروندان است، دست نخواهند یافت.
محمدی در ادامه گفت: حساسیت این مسئولیت از سوی رسانه ها به عنوان دیده بان جامعه مدنی باید به اندازه کافی مورد توجه قرار گیرد تا از نتایج مناسب آن برخوردار شویم.
وی با اشاره به بخش های زیر مجموعه کمیته اسکان و خدمات رفاهی اظهار داشت: این کمیته دارای 5 بخش است. بخش اسکان و پشتیبانی در حوزه معاونت اداری و مالی با وظیفه اسکان گردشگران غیر هتلی ، پشتیبانی و لجستیک سایر اقدامات، بخش امنیتی و انتظامی با هدف پایش و تامین امنیت فیزیکی و روانی گردشگران با بهره گیری از تجارب گذشته، بخش امور شهری با هدف خدمت رسانی روزه مره شهری، بخش حمل و نقل با هدف ساماندهی امور حمل و نقل عمومی جزیره و بخش حقوقی در ایام نوروز خدمات رسانی می کنند.
مدیرعامل شرکت عمران کیش در خصوص اسکان میهمانان نوروزی گفت: ستاد اسکان و امور رفاهی کیش همچون سال های گذشته آمادگی برپایی حدود 1500 چادر مسافرتی و ایجاد کمپ های نوروزی به همراه تمامی ملزومات مورد نیاز از جمله حمام و سرویس های بهداشتی در مجموعه کمپنگ نوروزی را داراست.
وی در خصوص حمل و نقل عمومی در ایام نوروز نیز با تاکید بر اینکه نشست هایی در این راستا با مسئولان آژانس های تاکسی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در خصوص نحوه سرویس دهی و برخورد با گردشگران پایش های لازم در ایام نوروز به طور جدی صورت خواهد گرفت. همچنین در ایام نوروز40 دستگاه مینی بوس به ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری کیش اضافه می شود.
محمدی با اشاره به مسافرانی که از امکانات هتل استفاده نمی کنند و چادرهای شخصی خود را برپا می کنند ، گفت : با هدف حفظ زیبایی بصری و مخدوش نشدن چهره شهر، بخشی از کمپیگ مسافران نوروزی برای این دسته از مسافران در نظر گرفته شده است و برپایی چادر در سطح جزیره مجاز نخواهد بود.
محمدی با تاکید بر مدیریت تردد خودروها و استفاده از پارکینگ های موجود ، افزود: با توجه محدود بودن فضای پارکینگ های موجود در جزیره کیش، امید است که کیشوندان در این خصوص همکاری بیشتری کرده و در این ایام کمتر از خودروهای شخصی استفاده کنند.
نظارت بر اماکن ورزشی، محدود سازی ورود خودروهای شخصی به ویژه خودروهای فرسوده، ایجاد پایگاه های اسکان و رسیدگی به وضعیت فضای پذیرش مسافران نوروزی در بنادر آفتاب و چارک، مدیریت وضعیت گردشگری در هندورابی ، توقف عملیات بهسازی و تعمیرات معابر و خیابان ها در نوروز ، وجود تیم های مدیریت بحران، زیبا سازی فضای شهری از جمله موارد دیگری بود که در این نشست بدان ها اشاره شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار