کد خبر: ۵۵۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ 13 January 2018

یکی دیگر از دغدغه های یک مسافر بعد از رزرو بلیط هواپیما اقامت در یک هتل استاندارد، تمیز و شیک با امکانات رفاهی و تفریحی است. صنعت گردشگری در ایران در حال رشد و توسعه است و سایت های آنلاین گردشگری خدمات رزرو هتل را به صورت آنلاین نیز فراهم می کنند. رزرو هتل سالهاست که در سراسر دنیا به صورت آنلاین انجام می شود. انتخاب هتل مناسب می تواند خاطره ای را برای مسافر ایجاد کند که برای مدت ها در یاد و خاطره او باقی بماند. بنابراین انتخاب هتل بخشی مهمی از سفر است. انتخاب یک سایت گردشگری مناسب می تواند شما را به یک خاطره بهتر و سفر رویایی نزدیک تر کند.

چگونه با رزرو هتل یک خاطره یاد ماندنی تجربه کنیم؟

من به شما سامانه جامع خدمات آنلاین گردشگری جاینت را پیشنهاد میکنم که امکان انتخاب 600 هتل در سراسر ایران را برای شما فراهم می کند که شامل بهترین هتل های مشهد، هتل های کیش و دیگر هتل های سراسر کشور با درجه بندی 5 و تک ستاره می باشد و شما میتوانید در تمام فصول سال حتی در فصل های شلوغ (high season) اتاق رزرو کنید.

در این سایت شما میتوانید با دیدن عکس های متنوع از قسمت های مختلف هتل و اتاق ها و اطلاعات زیادی درباره امکانات هتل، نوع درجه بندی آن، خدمات، اطلاعات عمومی درباره هتل، هزینه ی هرشب اقامت در آن هتل را بررسی کنید و چندین هتل را با هم مقایسه کنید. سپس طبق سلیقه و بودجه ی خود با دستی باز و به راحتی فعالیت رزرو هتل (reservation, booking) را انجام دهید. می توانید به صورت آنلاین و در لحظه واچر هتل را نیز دریافت کنید.

شاید شما شخصی باشید که برای اولین بار با واژه واچر هتل روبرو می شود. واچر هتل (Hotel voucher) به معنای تایید رزرو اتاق در هتل می باشد و بیانگر این است که شما هزینه هتل را به طور کامل پرداخت کرده اید اما شما بر روی آن هزینه پرداختی را مشاهده نمی کنید. واچر حاوی اطلاعاتی مثل نام مهمانان هتل، تعداد آنها، تاریخ ورود، تعداد روز و شب های اقامت، تاریخ خروج مهمانان، امکاناتی که هتل در اختیار آنها قرار می دهد و اطلاعاتی درباره نوع و درجه بندی هتل است.

همچنین واچر هتل مدرکی است که قبل از گرفتن ویزا برای برخی از کشور های خارجی نیاز می باشد مثل ویزای شینگن. این به این معناست که در ابتدا باید هتل را رزرو کرد و پس از آن برای ویزا اقدام کنید.

بعد از انجام فعالیت رزرو هتل (reservation, booking) اطلاعات بر روی واچر را چک کنید و از صحیح بودن اطلاعات اطمینان حاصل کنید به دلیل که باید در لحظه ورود آن را به پذیرش هتل تحویل دهید و هرگونه مغایرت با اطلاعات شما باعث میشود هتل از پذیرش شما خودداری کند.

خلاصه امکانات سیستم رزرو هتل

- تنوع بالا

- اطلاعات کامل

- قیمت مناسب

- انتخاب آسان سرویس و نوع اتاق‌ها

- فرآیندساده خرید و پرداخت آنلاین

- رزرو هم‌زمان هتل و سایر خدمات سفر

- امکان انتخاب و رزرو بیش از 600 هتل در ایران

- رزرو آنلاین هتل در کوتاهترین زمان و ارزرانترین قیمت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار