سه کلاهبردار حرفه ای در فضای مجازی با بیش از 5 میلیارد ریال برداشت غیرمجاز از حساب هموطنان و داشتن اطلاعات 2 هزار و 300 کارت بانکی شناسایی و توسط ماموران انتظامی جزیره کیش طی یک تحقیقات گسترده شناسایی و بلافاصله دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 26 December 2017

فرمانده نیروی انتظامی کیش از دستگیری سه کلاهبردار حرفه ای در فضای مجازی خبر دادسرهنگ رحيم جهانبخش اظهار داشت: این سه متهم با انتشار برنامه های مختلف تقلبي و تبلیغ در گروهها و فضای مجازی افراد را فریب داده و در هنگام خرید این برنامه ها با هک اطلاعات حساب افراد اقدام به کلاهبرداری می کردند.
وي افزود: این متهمان اطلاعات 2 هزار و 300 کارت بانکی هموطنان را سرقت كرده بودند.
رئیس پلیس فتا فرماندهي انتظامی کیش هم با توصیه به مردم برای خرید در فضای مجازی گفت: هموطنان هنگام خرید در اینترنت و شبکه های اجتماعی از سايت هاي معتبر خرید کنند و به برنامه های مختلف در كانال هاي مشكوك با موضوعاتی همچون خرید عضو، دريافت برنامه های ماهواره ای توجهی نکنند.
بررسی پرونده این سه متهم که یکی از مهمترین پرونده های فضای مجازی در خصوص كلاهبرداري مالي است همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس فتا فرماندهي انتظامی جزیره کیش در ارتباط با این کلاهبرداری ها با توصیه به مردم برای خرید در فضای مجازی گفت: هموطنان هنگام خرید در اینترنت و شبکه های اجتماعی از سايت هاي معتبر خرید کنند و به برنامه های مختلف در كانال هاي مشكوك با موضوعاتی همچون خرید عضو، دريافت برنامه های ماهواره ای توجهی نکنند.
بررسی پرونده این سه متهم که یکی از مهمترین پرونده های فضای مجازی در خصوص كلاهبرداري مالي است همچنان ادامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار