مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش دردیدار با مدیرکل و مسئولان صداوسیمای کیش بر ضرورت حضور فعالانه در سطح ملی و پخش برنامه‌های صداوسیمای کیش از طریق ماهواره تاکید کرد.
کد خبر: ۵۴۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳ 25 December 2017

محمد ابراهیم انصاری لاری دراین نشست با اشاره به اهمیت بهره برداری از ظرفیت‌های گسترده صدا و سیما در جهت رونق گردشگری و اقتصادی این منطقه آزاد گفت: صداوسیمای کیش می‌تواند یک تریبون ملی برای این جزیره باشد و با معرفی پتانسیل‌ها و جاذبه های این منطقه دستاوردهای ارزشمندی برای کیش به ارمغان آورد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه صداوسیمای مرکز کیش باید پیوستن به شبکه ملی و فراهم شدن امکان پخش ماهواره ای را به عنوان اولویت در برنامه های خود قراردهد افزود: صداوسیما از جایگاه ممتازی برخوردار است و به زودی با فراهم شدن مقدمات برخی برنامه ها، به منظور انعکاس فعالیت ها و معرفی توانمندیهای گردشگری و اقتصادی جزیره کیش تعامل گسترده‌ای با صداوسیما خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در این نشست درخصوص رفع مشکلات در خصوص محل استقرار صداوسیما تاکید کرد: با برگزاری نشستی با حضور طرفین طی ده روز آینده در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

عليرضا نجابت، مديركل صداوسيماي مركز كيش، نیز در این نشست از پیگیری های انجام شده برای پخش شبکه کیش برروی ماهواره خبر داد و افزود: تجهیزات لازم دراین خصوص فراهم شده و با تعیین تکلیف محل استقرار صداوسیما درمورد پخش ماهواره‌ای تلویزیون کیش به سرعت اقدام می‌شود.

گفتنی است در این دیدار جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و صداوسیمای جزیره حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار