با هدف ارتقاء سطح علمی کادر درمانی و دانش عمومی شهروندان درحوزه سلامت، دوره های مختلف آموزشی هر هفته در بیمارستان کیش برگزار می شود.
کد خبر: ۵۴۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ 25 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با برنامه ریزی های انجام شده، به منظور به روز رسانی سطح علمی کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، این مجموعه هر پنج شنبه میزبان کنفرانس‌های آموزشی پزشکی با موضوعات مختلف است.

بر این اساس در ماه جاری پنج شنبه 7 دی کنفرانس فیزیولوژی و تومورهای غدد بزاقی با حضور دکتر جواد شکیباپور، 14 دی کنفرانس کنترل عفونت با سخنرانی دکتر علی صالحی، 21 دی کنفرانس پنومونی با حضور دکتر نوید زمانیان و 28 دی کنفرانس ترومبولتیک با سخنرانی دکتر ایرج شمسی از ساعت 8 و30 دقیقه در سالن همایش های بیمارستان کیش برگزار می شود.

در این کنفرانس ها با هدف تقویت و ارتقاء دانش پزشکی، نقاط قوت و ضعف روند درمان پرونده یکی از بیماران مراجعه کننده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین در راستای افزایش آگاهی مادران باردار و شیرده، بانوان علاقمند به این دوره های آموزشی هر چهارشنبه در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و کلینیک امام علی (ع) آموزش می بینند.

در ماه جاری چهارشنبه 6 دی دوره آموزش شیردهی و جلسه پرسش و پاسخ با حضور شیوا رادمان منش و چهارشنبه  13 دی کلاس تغذیه دوران بارداری با حضور پریسا پرویزی در سالن همایش های بیمارستان کیش بر پا می شود.

کلاس ورزش دوران بارداری با حضور فاطمه گودرزی 20 دی در کلینیک امام علی (ع) و کلاس روش های کاهش اضطراب زایمان نیز با حضور عباس مولوی 27 دی در سالن همایش های بیمارستان کیش برگزار می شود.

بانوان علاقمند به شرکت در این کلاس ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بیمارستان کیش به نشانی www.kishhospitalfz.comمراجعه کنند و یا با شماره تلفن 44459400 تماس بگیرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار