در راستای توسعه و تقویت بیشتر بهداشت و درمان کلنیک پزشکان و دندانپزشکان متخصص *مهرکیش* بزودی در جزیره کیش راه اندازی میشود
کد خبر: ۵۴۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 25 December 2017

تحولی نوین در بهداشت و درمان جزیره کیش

با رویکرد بسیار ارزشمند تغییر و تحولات محمد ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش در راستای توسعه و تقویت بیشتر بهداشت و درمان کلنیک پزشکان و دندانپزشکان متخصص *مهرکیش* بزودی در جزیره راه اندازی میشود.
دکترعلی صبور گفت پس از یک دوره تعطیلی شش ماهه موقت بخاطر جا نمایی کلنیک نزدیک به یکی مناطق مسکونی جزیره برآن داشتیم که نخست با دعوت از همکاران متخصص در قالب یک مشارکت کلنیک "مهر کیش" را با برنامه ریزی جدیدتر، توسعه و تقویت بهتر و بیشتر در راستای رفاه و آسایش کیشوندان عزیز و گردشگران داخلی و خارجی راه اندازی کنیم.
وی اظهار داشت: تمامی کارکنان و پرسنل کلنیک "مهر کیش"از ساکنان خود جزیره کیش انتخاب میشوند که از هم اکنون با فراخوان عمومی از آنان ثبت نام بعمل می آید و پس از بررسی مدارک درخواستی افراد مورد نیاز در بخش های مختلف کلنیک مشغول بکار خواهند شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: کلنیک "مهر کیش" با بهره مندی از پزشکان متخصص و کادرپرسنلی کارآموزده و مجرب با بهترین امکانات و تجهیزات نوین روز جهان بزودی در همین سالجاری ۱۳۹۶ مجددا" با آدرس جدید در دو نوبت صبح و عصر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار