سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: عملکرد سهراب مرادی واقعا استثنایی و تحسین برانگیز بود چرا که توانست پس از 17 سال رکورد 2 ضرب و مجموع جهان را جابجا کند.
کد خبر: ۵۳۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 04 December 2017
به گزارش تابناک : محسن بیرانوند درباره عملکرد علی میری در دسته 85 کیلوگرم اظهار داشت:واقعا حیف بود که در 2فرصت به دست آمده که روی تخته رفت، می توانست به مدال برسد اما متاسفانه موفق به انجام این کارنشد.معتقدم چند دلیل در این مسئله دخیل هستند و شاید مهمترین دلیل این موضوع بی تجربگی اش بود.همچنین باید عنوان کنم که میری تاکنون سابقه حضور در چنین رویداد بزرگی را نداشته است.

او ادامه داد: در ضمن نباید این را هم فراموش کرد صحنه مسابقات جهانی بزرگی است و او هم برای اولین بار بود که در این مسابقات به روی تخته می رفت .در هر صورت مطمئنم که این ورزشکار می تواند در سال های آینده حرف های زیادی را برای گفتن داشته باشد.همچنین یکی از برنامه های اصلی ما برای وزنه برداران این بود که چند روز زودتر از شروع مسابقات راهی آمریکا شویم تا ورزشکاران کشورمان با شرایط آب و هوایی آمریکا به نوعی خودشان را هماهنگ کنند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد دیرتر وارد لس آنجلس شدیم. همچنین میری نتوانست بدنش را با شرایط آب و هوایی وفق بدهد و در نتیجه دستش از رسیدن به مدال بازماند.

شانس با موسوی یاری نکرد تا رنگ مدالش را نقره کند

بیرانوند درباره عملکرد درخشان موسوی هم گفت:ایوب فوق العاده درخشان ظاهر شد و در حرکت دومش در حرکت 2ضرب توانست مدالش را قطعی کند و در نظر داشت در حرکت سوم رنگ مدالش را خوشرنگ تر کند که شانس با اویاری نکرد تا رنگ مدالش از برنز به نقره برسد.با این وجود به او تبریک می گویم که توانست به چنین مقام درخشانی برسد و جا دارد کسب مقام سوم موسوی را به خانواده و مردم خوب خوزستان تبریک بگویم.

رقابت نزدیک سهراب با وزنه بردار ازبکی باعث شد تا از حمله به رکورد یکضرب منصرف شود

سرمربی درباره رکورد شکنی سهراب مرادی هم پاسخ داد: درباره عملکرد درخشان سهراب مرادی واقعا نمی دانم چه بگویم زیرا عملکردش واقعا استثنایی و تحسین برانگیز بود و توانست پس از 17سال رکورد 2ضرب و مجموع جهان را جابجا کند.مرادی چند ماه پیش هم در بازی های داخل سالن آسیا که در ترکمنستان برگزار شد،توانسته بود رکورد دنیا را ترقی دهد اما شب گذشته توانست رکورد دوضرب و مجموع را از چنگ ورزشکار لهستانی دربیاورد و به نام خودش ثبت کند. از طرفی توانایی شکستن رکورد یکضرب جهان را هم داشت اما چون رقابتش با وزنه‌بردار ازبکستان نزدیک شد اولویت را بر روی مدال طلا گذاشتیم.خوشبختانه سهراب درون گراست  و در ضمن فوق العاده با احترام و متانت خاصی وزنه هایش را می زند و همین مسائل موجب شده است تا به راحتی وزنه هایش را مهار کند.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب وزنه های کیانوش رستمی با او بوده است یا خیر؟ اذعان داشت: خیر من هیچ دخالتی در انتخاب وزنه های کیانوش رستمی نداشتم و گرفتن وزنه ها با خودش بود.درمورد مسئله فنی از کیانوش هم بهتر است از برادرش سوال کنید زیرا من نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم.

او در پایان درباره شرایط وزنه برداران دسته 105 و 105+کیلوگرم هم اظهار داشت:تمام این ورزشکاران در شرایط خوب و مطلوبی قرار دارند و امیدوارم آنها بتوانند با رکوردهای خوب نه تنها به مدال برسند بلکه دل مردم را هم شاد کنند.





منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار