مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از راه اندازی سامانه جامع دریایی در تنها بندر چندمنظوره این جزیره مرجانی و صدور الکترونیکی مجوز خروج کشتی ها طی یکماه اخیر خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 03 December 2017
به گزارش تابناک : "احمد شهریاری" ضمن اعلام این خبر افزود: با هماهنگی و همکاری واحد امور دریایی و فاوای اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از هفته سوم آبان ماه تاکنون، با به کار گیری نسخه جدید سامانه جامع دریایی، نمایندگان کشتیرانی های فعال در بندر کیش می توانند اجازه حرکت کشتی های (PORT CLEARANCE) تحت نمایندگی خود را به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور فیزیکی در اداره بندر دریافت کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور اجرای بهتر کنوانسیون تسهیل ترافیک دریایی، کارگاه آموزشی یکروزه ای با حضور نمایندگان کشتیرانی ها برگزار شد که ۲۸ نماینده شرکتهای فعال کشتیرانی در بندر کیش آموزش های تئوری و عملی را در خصوص نحوه کار با سامانه جامع دریایی فراگرفتند.

شهریاری اظهار داشت: راه اندازی کامل سامانه جامع دریایی و در اختیار قرار دادن دسترسی های لازم به نمایندگان شرکت های کشتیرانی جهت درج اطلاعات و بارگذاری اسناد مورد نیاز در این سامانه باعث کاهش ۷۰ درصدی رفت و آمد نمایندگان شرکت های کشتیرانی به ساختمان اداری بندر برای دریافت اجازه حرکت شناورها شده است.






منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار