سرمربی منچستریونایتد به تمجید از دروازه‌بان اسپانیایی تیمش پرداخت و او را بهترین دروازه‌بان جهان دانست.
کد خبر: ۵۳۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 03 December 2017

به گزارش تابناک : منچستریونایتد دیشب (شنبه) موفق شد در زمین آرسنال با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسد. در این بازی داوید دخئا عملکرد خیره‌ کننده‌ای داشت و نمره ۱۰ از ۱۰ را از کارشناسان گرفت و با ۱۴ مهار توپ در یک مسابقه رکورد لیگ برتر را در این زمینه  شکست.

ژوزه مورینیو بعد از پایان این مسابقه درباره دروازه‌بان تیمش، گفت‌: من بعد از پایان بازی به سمت او رفتم و به او گفتم آن چه که در زمین دیدم نمایش‌های بهترین‌ دروازه‌بان جهان بود. در بازی‌های بزرگ شما به دروازه‌بان‌هایی نیاز دارید که در مواقع حساس به شما کمک کند.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد ‌اضافه کرد: ما در نیمه نخست دو گل زود هنگام را به ثمر رساندیم  ولی در ادامه‌ کنترل بازی را از دست دادیم. در نیمه دوم بعد از اخراج پوگبا شرایط برای ما سخت شد؛ با این حال توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم و نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم. من از نحوه بازی تیمم برابر آرسنال  کاملا راضی هستم. البته باید این را بگویم که در دقایقی از مسابقه آرسنال فوتبال هجومی بسیار خوبی را ارائه داد. ما به این سه امتیاز بازی نیاز داشتیم و با شایستگی این سه امتیاز را کسب کردیم.

منچستریونایتد باید سه‌شنبه همین هفته‌ در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف زسکا مسکو برود که این دیدار در اولدترافورد برگزار می‌شود و شیاطین سرخ حتی با یک امتیاز هم به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی خواهند شد.





منبع : ساکرنت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار