رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه پس از بررسی‌ها قیمت نان‌ سنتی را اعلام می‌کنم، گفت: ممکن است تا ۴۸ ساعت آینده قیمت نان را اعلام کنم.
کد خبر: ۵۲۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 22 November 2017

به گزارش تابناک : علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در مورد افزایش قیمت نان و اینکه آیا از فردا این افزایش اعمال می‌شود، گفت: دبیر ستاد تنظیم بازار صورت‌جلسه افزایش قیمت نان را به اتاق اصناف ایران و به شخص بنده اعلام کرده‌اند اما من به عنوان رئیس اتاق اصناف ایران باید با توجه به وزن چانه قیمت چهار نان سنتی یعنی سنگک، بربری، تافتون و لواش را اعلام کنم. 

 

وی افزود: نظر اتحادیه نان تهران را گرفته‌ام و قرار شد پس از بررسی قیمت‌ها را ابلاغ کنم که هنوز این کار را انجام نداده‌ام و ممکن است ظرف 48 ساعت آینده این را اعلام کنم. 

رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: افزایش 15 درصدی قیمت نان حتمی است اما این افزایش متناسب با اصلاح چانه نان هم هست. 

وی افزود: حتما باید وزن چانه نان برای ما محرز شود.

فاضلی در پاسخ به این سوال که وزن چانه نان‌های سنتی چه تغییری می‌کند، گفت: وزن چانه نان که از سوی اتحادیه نانوایان تهران اعلام شده را تقریبا پذیرفته‌ام اما من نقطه نظری برای اصلاح آن دارم و ممکن است وزن چانه نان سنتی درصدی اضافه شود.

رئیس اتاق اصناف ایران در پاسخ به این سوال که در صورت افزایش قیمت چه نظارتی بر کیفیت صورت می‌گیرد، اظهار داشت: دقیقا باید نظارت بر کیفیت‌ها بیشتر شود. البته تاکنون تعارضی وجود داشته و در سه سال گذشته قیمت نان اضافه نشده و بنابراین طبیعی است که این موارد روی کیفیت و حتی کاهش وزن چانه موثر بوده است. 

وی افزود: یقینا وقتی بخواهیم قیمت را افزایش دهیم انتظارات از کیفیت نان عرضه شده هم بالا می‌رود.

 





منبع : راه دانا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار