60 عنوان برنامه از امروز تا 5 آذر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در جزیره کیش برگزار می شود.
کد خبر: ۵۲۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 21 November 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کیش در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش و جمعی از بسیجیان که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج برگزار شد،گفت: هر جا تفکر بسیجی حاکم شد توسعه و پیشرفت سرعت گرفت.
وی با اشاره به اینکه بسیجی مرد میدان های مبارزه با تهدید و بحران هاست،گفت: توجه به تفکر بسیجی به ویژه در میان مسئولان کشور ضروری است.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی ایستادگی و مقاومت را از ویژگی های منحصر به فرد بسیج برشمرد و افزود: بسیج به سرعت شکل می گیرد، آماده و اعزام می شود و از موثرترین نیروها در رفع مشکل است.
وی بسیج را الگویی تمام عیار برای کشورهای اسلامی در راه مبارزه با ظلم و استبداد برشمرد و افزود: در دنیای امروز هر جا گره های سخت و محکمی وجود داشته است با الگو گیری از بسیج به سرعت گره ها باز شده است و نمونه آن گروه تکفیری داعش است که امروز نفس های آخر خود را می کشد.
سرگرد ابراهیم خادمی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز در این نشست با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته بسیج گفت: بسیج امروز به عنوان یک نسخه شفابخش در همه زمینه ها فعال است و اگر در حرکت های مهمی که در کشور صورت می پذیرد بسیج وارد شود بی تردید می تواند نقشی اثر گذار داشته باشد.
وی با اشاره به حضور بسیجیان و جمع آوری کمک های مردمی برای هموطنان آسیب دیده در زلزله کرمانشاه، افزود: حرکت خودجوش بسیجیان در یاری رساندن به هموطنان زلزله زده نشان از حضور دائم و سریع بسیج در صحنه ها بحران کشور است.
فرمانده سپاه کیش گفت: سه کانتینر اقلام مورد نیاز زلزله زدگان به صورت زمینی و یک محموله پروازی از کمک های مردمی با همکاری بسیجیان به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
وی با تقدیر از حمایت ها و همراهی امام جمعه کیش با بسیج، افزود: حمایت ها و پشتیبانی ها رمز موفقیت بسیج است و بی تردید بسیج بدون حمایت همه جانبه مردم و مسئولان نمی توانست راه پرفراز و نشیب گذشته تا به امروز را با موفقیت پشت سر بگذارد.





منبع : صدا و سیما 
برچسب ها: هفته بسیج ، جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار