تیم والیبال کریمه قم در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به دیدار تیم پیروزی کیش می‌رود.
کد خبر: ۵۲۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 20 November 2017
به گزارش تابناک : رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه وارد هفته چهارم خود می‌شود و در یکی از بازی‌های مهم گروه دوم در تهران تیم‌های کریمه قم و پیروزی کیش با هم رقابت می‌کنند.

دیدار تیم‌های کریمه قم و پیروزی کیش از ساعت ۱۶ امروز در تهران برگزار می‌شود و تیم کریمه به عنوان نماینده قم در این مسابقات، امیدوار است در چهارمین بازی خود در این فصل بتواند دومین پیروزی خود را جشن بگیرد.

کریمه در اولین بازی خود در قم به دیدار تیم شهروند اراک رفت و ۳ بر یک نتیجه را واگذار کرد و در دومین گام در تهران در دیدار برابر تیم عقاب نیروی هوایی، در یک بازی نزدیک و نفس گیر در ست پنجم تسلیم شد و ۳ بر ۲ شکست خورد.

نماینده والیبال قم در هفته وم برای اولین بار طعم پیروزی را چشید و موفق شد در بازی برابر تیم والیبال صنایع اردکان در سالن شهید رضاییان قم ۳ بر ۲ پیروز شد و با کسب این برد و رساندن جمع امتیازات به عدد ۳ به آینده خود در لیگ دسته اول امیدوار شود.

بدین ترتیب پس از ۳ بازی، تیم کریمه قم در بازی با پیروزی کیش به دنبال کسب اولین پیروزی خارج از خانه است و در صورتی که بتواند در این بازی پیروز شود با کسب ۵ یا ۶ امتیاز در جدول رده بندی در جایگاه خوبی قرار می گیرد و می تواند به کب سهمیه صعود در پلی آف امیدوار شود.

شاگردان روح الله شفیعی با تیمی بومی متشکل از والیبالیست‌های جوان استان قم وارد لیگ دسته اول کشور شده‌اند و برای کسب جواز صعود به پلی آف باید در بازی‌های آینده لیگ دسته اول به دنبال نتایج لازم باشند.

لاستیک بارز کرمان، گل گهرسیرجان، عقاب تهران، کریمه قم، شهروند اراک، پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان تیم‌های حاضر در گروه دوم لیگ دسته اول کشور را تشکیل می‌دهند و این مسابقات در قالب ۲ گروه برگزار می‌شود.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار