آیا بازیکنان پرسپولیس از استعفای طاهری ناراحت هستند یا اینکه از آن استقبال خواهند کرد.
کد خبر: ۵۲۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 14 November 2017
به گزارش تابناک : پرسپولیس در دوران مدیریت علی‌اکبر طاهری از نظر نتایج، عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. نایب‌قهرمانی و قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر، صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و شانس نخست قهرمانی در فصل جاری از دستاوردهای مدیرعامل کنونی سرخپوشان است که بین هواداران هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما آیا طاهری بین بازیکنان پرسپولیس هم محبوب است؛ به عبارت دیگر آیا آنها از استعفای مدیرعامل تیم خود راضی هستند و دوست دارند این استعفا مورد قبول واقع شود یا اینکه دوست دارند طاهری همچنان در پست خود باقی بماند؟
 
هواداران با توجه به نتایج خوبی که تیم آنها در دوران طاهری به دست آورده است طبیعی است دوست نداشته باشند استعفای او مورد قبول واقع شود اما وضعیت برای بازیکنان متفاوت است. در دوران طاهری پرسپولیس با توجه به قهرمانی در لیگ برتر و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا درآمدزایی زیادی داشت اما از طرف دیگر بدهی‌های زیاد و پرونده های انبوهی که این باشگاه داشت و دارد باعث شد بخش بیشتر این درآمد صرف آنها شود. بازیکنان پرسپولیس اصلا از رقم‌های دریافتی خود راضی نیستند. سخنان اخیر حسین ماهینی و کریم باقری نشان داد آنها اصلا از استعفای طاهری ناراحت نخواهند شد، چرا که پرداختی به بازیکنان در زمان مدیرعامل کنونی سرخپوشان خوب نبوده است. بازیکنان پرسپولیس با تجمع اخیر خود در خانه هدایتی نشان دادند از عملکرد طاهری راضی نیستند و بسیار دوست دارند عابربانک بار دیگر به تیم محبوب آنها بازگردد، چرا که در این صورت اطمینان دارند رقم‌های قرارداد و حقوق آنها به صورت تمام و کمال و بموقع پرداخت خواهد شد و همین مساله باعث شده است آنها نه تنها از استعفای طاهری ناراحت نباشند بلکه خوشحال هم باشند.

طاهری تحت فشار نیست!

عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس از علاقه وزیر ورزش و جوانان به تمدید قرارداد سرمربی این تیم خبر داد و گفت: برای پیگیری این موضوع منتظر بازگشت آقای طاهری هستیم.

محمدرضا حاجی‌بیگی درباره آخرین وضعیت ماندن یا رفتن علی‌اکبر طاهری از پست مدیرعاملی این باشگاه گفت: تک‌تک اعضای هیات‌مدیره با نظر وزیر ورزش مبنی بر ماندن آقای طاهری همسو هستند. به نظرم هیچ گزینه‌ای بهتر از او نمی‌تواند در شرایط موجود، باشگاه را اداره کند. وی درباره اینکه گفته می‌شود مدیرعامل پرسپولیس به خاطر فشار برخی مدیران وزارتخانه مبنی بر بازگرداندن اسپانسر فصل گذشته استعفا داده است، تصریح کرد: طاهری از هیچ لحاظ تحت فشار نیست. او بارها در جلسات هیات‌مدیره اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی می‌خواهد از باشگاه برود. او دلیلی را مبنی بر اینکه به خاطر اسپانسر می‌رود، مطرح نکرد. عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: اگر قرار بر بازگشت اسپانسر باشد هیات مدیره تصمیم‌گیری می‌کند و آقای طاهری فقط مجری این مصوبات است. حاجی‌بیگی درباره احتمال بازگشت اسپانسر پرسپولیس اظهار داشت: اگر لازم باشد مناقصه‌ای را توسط یک نهاد دیگر که باشگاه پرسپولیس، ذی‌نفع نباشد برگزار می‌کنیم تا گزینه‌ای را انتخاب کنیم که بیشترین سود مالی را به این باشگاه تزریق کند.
 
وی درباره بسته ماندن پروژه تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ گفت: شخص وزیر ورزش معتقد است باید برانکو بماند. ما هم چنین نظری را داریم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد سرمربی محبوب و کاربلد پرسپولیس را نگه داریم. حاجی‌بیگی درباره رفع مشکلات مربوط به بلیت‌فروشی و حق پخش تلویزیونی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بحث حق پخش را تا انتها پیگیر خواهیم بود و کوتاه نمی‌آییم. مشکلات مربوط به بلیت‌فروشی هم در حال حل شدن است تا بتوانیم در بازی با پدیده مشهد، استقبال خوبی داشته باشیم. عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره عدم پرداخت طلب 5/3 میلیارد تومانی علی دایی تصریح کرد: دادخواهی جدیدی را ارسال کرده‌ایم تا رای نهایی صادر شود. بدون شک پس از اعلام رای، خودمان را مکلف به پرداخت آن خواهیم کرد. علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است و هرگونه همکاری را برای حل این مشکل انجام می‌دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس به دیدار وزیر ورزش می‌رود

علی‌اکبر طاهری پس از بازگشت از کربلا به دیدار وزیر ورزش و جوانان می‌رود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از عزیمت به عتبات عالیات از سمت خود در این باشگاه به صورت شفاهی استعفا کرد. استعفایی که مورد موافقت وزیر ورزش قرار نگرفته است و همه چیز را به بازگشت علی‌اکبر طاهری از کربلا و برگزاری جلسه با وی منوط کرده است. قرار است طاهری چهارشنبه به تهران بازگردد و بعد از آن جلسه‌ای را با مسعود سلطانی‌فر برگزار کند. گفته می‌شود در این جلسه درباره روند ادامه همکاری با اسپانسر فعلی باشگاه پرسپولیس هم تصمیم‌گیری خواهد شد.





منبع : وطن امروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار