رویه باشگاه استقلال در قبال خارجی‌ها کاملا تغییر کرده و اگر تصور می‌کنید مسوولان این باشگاه کاری می‌کنند که آب توی دل این طیف از بازیکنان و مربیان خود تکان بخورد سخت در اشتباهید.
کد خبر: ۵۲۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 12 November 2017
به گزارش تابناک : برخلاف قبل که مدیران باشگاه استقلال برای خارجی‌ها تره هم خرد نمی‌کردند اخیرا اوضاع آنها در باشگاه استقلال گل و بلبل شده به طوری که حتی هرایر مگویان با وجود اینکه در فهرست فصل جاری قرار ندارد اما حقوقش پرداخت می‌شود و حتی گفته می‌شود باشگاه برای او خانه هم اجاره کرده!
حالا مگویان قرار است این دستمزدها را به مناسبت کدام زحمت از استقلال دریافت کند، مشخص نیست.
در همین راستا یعنی تکریم و پاسداشت مقام خارجی‌ها اما باشگاه استقلال قدم‌های محکم‌تری هم برداشته و می‌شنویم در سفر به کیش جناب آقای سرور جباروف، بازیکن بازنشسته ازبک که دستمزد قابل توجهی هم از باشگاه استقلال گرفته، همه اعضای خانواده‌اش را با هزینه‌های باشگاه به کیش برده است.
مضاف بر آن برای مستر جباروف بلیت بیزنس کلاس هم تهیه شده تا آقا در هواپیما احساس راحتی بیشتری کند.
البته وینفرید شفر هم در این سفر خانواده‌اش را همراه خود برده و تنها این جباروف نبوده که از مزیت‌های ویژه باشگاه استقلال بهره مند شده.
اشاره به سفر خارجی‌های استقلال با خانواده به کیش نافی اقدام خوب باشگاه استقلال در ایجاد شرایط و فضایی بهتر برای بازیکنانش نیست اما وقتی اعتراض‌های پی در پی مسوولان باشگاه استقلال به بدهی‌های پیشین و مشکلات عدیده مالی را در ماه‌های اخیر به ذهن می‌آوریم به این نتیجه می‌رسیم که حرف و عمل آنها به هم نمی‌خورد. اگر باشگاه استقلال مشکل مالی دارد چرا برای برخی بازیکنانش شرایط خاصی را در اردوی کیش به وجود می‌آورد؟
به هر حال اگر هزینه‌های اسکان و ترانسفرینگ کل اعضای خانواده برخی بازیکنان را که در کیش حضور دارند، محاسبه کنیم به اعداد قابل توجهی می‌رسیم و باشگاه استقلال اگر به واقع با مشکلات مالی دست به گریبان است باید دخل و خرج را طوری تنظیم کند که در انتهای فصل با مشکلات مالی مواجه نشود.
شاید هم بحث مشکلات مالی در باشگاه استقلال یک داستان‌سرایی برای افکار عمومی است و باشگاه استقلال اوضاع خوبی دارد و برای بازیکنانش شرایط و امکاناتی را به وجود می‌آورد که با تیم‌های بزرگ اروپایی مطابقت دارد.
پیش‌ترها شنیده بودیم برخی تیم‌های اروپایی در سفرهای شبه تفریحی خود اجازه می‌دهند بازیکنان اعضای درجه یک خانواده خود را به همراه بیاورند اما در فوتبال ایران این مسائل بی سابقه بوده که ظاهرا باشگاه استقلال می‌خواهد در این راستا پیشقراول باشد و فتح بابی در اینگونه تصمیم‌ها ایجاد کند.

قائدی هم با خانواده رفته بود؟
حضور اعضای خانواده مهدی قائدی در اردوی کیش هم این ابهام را به وجود آورده که احتمالا بازیکن ریزنقش و جوان استقلال هم به مانند جباروف و شفر خانواده‌اش را با خود به کیش برده است.
این سوال درباره قائدی هم مطرح است که آیا باشگاه هزینه‌های سفر خانواده او را داده یا اینکه آنها با هزینه شخصی خود راهی جزیره خوش آب و هوای کیش شده‌اند؟

 



منبع : روزنامه ایران ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار