مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ساماندهی سایت بازیافت زباله و رفع مشکلات زیست محیطی ناشی از عملکرد نامطلوب سایت تاکید کرد.
کد خبر: ۵۲۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 12 November 2017
به گزارش تابناک : محمد ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از سایت بازیافت زباله جزیره کیش گفت: پیمانکار انتخاب شده برای انجام عملیات بازیافت در اجرای تعهدات خود به خوبی عمل نکرده است و لازم است پس از بررسی علل این موضوع، در صورت عملکرد نادرست پیمانکار، قرارداد فسخ شود و پیمانکار جدیدی به کار گرفته شود.
وی افزود: اگر در انجام امور مشکلاتی از سوی سازمان وجود دارد آن را برطرف خواهیم کرد.
انصاری لاری افزود: در یک ماه آینده در خصوص رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت نامناسب سایت بازیافت زباله کیش تصمیم‌گیری خواهد ‌شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه برخی قطعات و دستگاههای موجود در این سایت با تعمیر و بازسازی می تواند فعال شود، افزود: روزانه 70 تن زباله وارد سایت می‌شود و با بکارگیری این تجهیزات می توان بازیافت زباله را به شکل بهتری انجام داد.
انصاری لاری گفت: سایت بازیافت جزیره 65 هکتار از اراضی کیش را به خود اختصاص داده است و علاوه بر تصرف اراضی خوب جزیره، با ایجاد بوی نامطبوع، مناطق اطراف را نیز بلا استفاده کرده است و با ساماندهی و رفع مشکلات آلایندگی سایت، 65 هکتار مساحت سایت به 10 هکتار کاهش خواهد یافت .






منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار