اخیراً تصاویر جاسوسی جدید از شاسی‌بلند کووین X7 منتشر شده است که پرچم‌دار جدید این برند چینی خواهد بود. X7 از طراحی هفت نفره استفاده کرده و ظاهری اسپورت خواهد داشت. گفته شده این خودرو از اوایل سال 2018 وارد بازار خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 11 November 2017

به گزارش تابناک : شایان ذکر است کویین برندی است که زیر سایه چری فعالیت می‌کند.


تصویری که مشاهده می‌کنید برای نمایندگی‌های کووین فرستاده شده و نسخه تولیدی تقریباً همین مدل خواهد بود.


کووین X7 بر پایه چری تیگو 7 ساخته شده اما بزرگ‌تر از آن است. از نمای جلو هر دو خودرو بسیار شبیه به یکدیگر بوده اما زمانی که از پشت به کووین X7 و تیگو 7 نگاه کنید خواهید فهمید که X7 خودروی طویل‌تری بوده و البته این موضوع برای جای دادن هفت صندلی واجب بوده است. به نظر می‌رسد که فاصله بین محوری X7 نیز کمی بیشتر بوده و اورهنگ عقب نیز بسیار طویل‌تر است.


موضوع جالب اینکه چری همچنین در حال کار بر روی شاسی‌بلندی هفت نفره بوده اما این خودرو بر پایه تیگو 5 ساخته خواهد شد و در جایگاهی پایین‌تر قرار خواهد گرفت.


کابین کووین X7 بسیار شیک و لوکس بوده و البته باید به این نکته اشاره کرد که فضای خالی موجود در کنسول مرکزی محل قرارگیری صفحه لمسی می‌باشد. به نظر می‌رسد این صفحه‌نمایش حداقل 12 اینچی باشد. همچنین پانل نشان دهنده‌ها نیز کاملاً دیجیتال است.


منابع داخلی شرکت گفته‌اند که X7 از ماه مارس وارد بازار خواهد شد اما قیمت خودرو مشخص نشده است. البته اگر تیگو 7 را به عنوان یک معیار در نظر بگیریم، می‌توان گفت بهای آغازین آن حدود 120 هزار یوان خواهد بود.


هنوز نوع پیشرانه‌ها تأیید نشده است. در ابتدا گفته شده بود X7 از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری استفاده خواهد کرد. البته به سختی می‌توان این موضوع را باور کرد. جدیدترین خبر منتشر شده اینکه کووین X7 از همان پیشرانه 1.6 لیتری چری Exceed استفاده خواهد کرد. این پیشرانه قدرت 190 اسبی و گشتاور 265 نیوتون متری دارد.








منبع : پدال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار