امام جمعه موقت گتوند با بیان اینکه مشکل اصلی کشور اشتغال است گفت: رفع مشکل بیکاری جوانان باید از سوی مجلس شورای اسلامی و دولت با جدیت بیشتری پیگیری شود.
کد خبر: ۵۲۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 11 November 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام حجت الله صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به وضعیت نامناسب اشتغال در کشور گفت:مشکل امروز کشور اشتغال است و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز دولت انتظار می رود همانطوری که با وعده رفع مشکل اشتغال، از مردم رای گرفتند، پاسخگوی مطالبه مردم در خصوص بیکاری باشند.
وی با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی به عظمت راهپیمایی بزرگ روز اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: سال به سال به عظمت این حماسه بزرگ افزوده می شود.
امام جمعه موقت گتوند در ادامه به روز کتاب،کتابخوانی و کتابدار در روز بیست و چهارم آبان ماه اشاره و بر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.
حجت الاسلام صالحی با اشاره به بیست و پنجم آبان ماه روز وقف گفت:صدقه و انفال بسیار سفارش شده است ولی حسنه وقف بی نظیر است.
وی در پایان با بیان اینکه مصلای امام خمینی(ره) گتوند موقوفه است افزود: وقف از باقیات الصالحات است و امیرالمومنین علی (ع) چاه های فراوانی را وقف کردند.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار