کد خبر: ۵۲۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 10 November 2017
رئیس سرپرستی منطقه ۷ بانک شهر با تاکید بر ارایه گسترده ترین خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران، گفت:خدمات دهی به زائران تا چند روز پس از برگزاری مراسم اربعین نیز ادامه خواهد داشت.
به گزارش تابناک : سعید نوری با بیان این مطلب گفت:علاوه بر خدمات رسانی به زائران در مرز ، تمامی شعب و پیشخوان های شهرنت بانک شهر در پایانه مرزی مهران و شهر ایلام نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب و به موقع در آماده باش هستند.
وی با بیان این‌که بانک شهر امسال نیز به عنوان سومین سال پیاپی، حضوری پررنگ در مرزهای کشور دارد، افزود: عملیات پول رسانی به خودپردازهای بانک به طور مرتب در ۲۴ ساعت شبانه روز انجام می شود.
نوری با اشاره به استقبال زائران اربعین حسینی از خدمات به روز بانک شهر در پیشخوان‌های شهرنت، تصریح کرد: هم اکنون خدماتی از قبیل اینترنت بانک، صدور کارت هدیه ، دستگاه خود دریافت و خودپرداز ، امکان ارتباط با سایت بانک، استفاده از خدمات اینترنتی مبتنی بر کارت و … در پیشخوان های شهرنت فراهم شده است.
وی با تاکید بر اینکه پذیرایی از زائران در پایانه مرزی مهران در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: پیش بینی شده که امسال به نسبت سال‌های گذشته حضور  زائران حسینی در مرز مهران بسیار بیشتر باشد ، به همین دلیل بانک شهر با توان حداکثری در این مرز حضور پیدا کرده است.
 
 
 
 
 
 
منبع : پول بانک 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار