سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر، دیدار با استقلال در جام حذفی را یک چالش خوب برای بازیکنان تیم خود توصیف کرد.
کد خبر: ۵۲۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 10 November 2017
به گزارش تابناک : غلامرضا دلگرم، سرمربی ایرانجوان بوشهر در مورد پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل شهرداری تبریز گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. در هفته‌های اخیر در کادر فنی شهرداری تغییراتی ایجاد و این تیم با انگیزه بیشتری در زمین ظاهر شده بود. هر دو تیم به دنبال امتیاز بودند. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اما در مجموع به علت گرمای شدید بوشهر، بازی خوبی را شاهد نبودیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم دروازه‌بان ما از زمین مسابقه اخراج شد و مجبور شدیم 10 نفره به بازی ادامه دهیم. پس از چند دقیقه گل دریافت کردیم، اما با تلاش بازیکنان و تغییراتی که ایجاد کردیم، نتیجه را برگرداندیم و به پیروزی دست یافتیم.

سرمربی ایرانجوان درباره قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که براساس آن تیمش باید در این مرحله در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود، تصریح کرد: من در شش بازی اخیر که سرمربی ایرانجوان بودم، به سه برد و سه تساوی با این تیم دست یافته‌ام. دوست داشتم با یک تیم بزرگ در بوشهر بازی کنیم که هواداران ورزشگاه را پُر کنند. از دید من مصاف با استقلال در جام حذفی یک چالش خوب برای بازیکنان جویای نام ایرانجوان محسوب می‌شود که بیش از پیش استعدادهای خود را نشان دهند.

دلگرم در پاسخ به این پرسش که «آیا ایرانجوان برای شکست استقلال به تهران خواهد رفت یا خیر؟»، خاطرنشان کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و هیچ نتیجه‌ای در این رقابت‌ها مشخص نیست. استقلال تیم بزرگی است و چند میلیون هوادار دارد، اما هر اتفاقی ممکن است در جام حذفی و دیدار ما برابر این تیم رخ دهد.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار