جزیره کیش یکی از توریست‌پذیرترین مناطق ایران است. زیبایی‌هایی طبیعی، دریای نیلگون خلیج فارس، اقامتگاه‌ها و هتل‌های استاندارد با قیمت مناسب، تفریحگاه‌های فراوان و همچنین بازارها و مراکز خرید متنوع با قیمت‌های مناسب را می‌توان دلایلی دانست که مردم منطقه آزاد کیش را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند در واقع جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در ایران است.
کد خبر: ۵۱۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 02 November 2017

به گزارش تابناک : سال‌هاست مسئولان فهمیده‌اند  این جزیره می‌تواند به‌عنوان یک قطب مهم گردشگری در کشور محسوب شود، بنابراین سعی می‌کنند از این پتانسیل به بهترین نحو استفاده کرده و گردشگران زیادی را جذب کنند. جدا از تمام جاذبه‌های طبیعی و مصنوعی همه ساله جشنواره‌ها و کنسرت‌های فراوانی نیز در کیش برگزار می‌شود.


بدون شک جزیره کیش تفریحی‌ترین منطقه در ایران است و تورهای کیش، گردشگران را به سرزمینی می‌رسانند که می‌توانند در آن تفریحاتی با استانداردهای جهانی را تجربه کنند. غواصی، پاراسل، جت اسکی، اسکی روی آب، کیبل اسکی، انواع قایق‌های تندرو و بادبانی، بانجی جامپینگ، کشتی‌های تفریحی و انواع مختلفی از تفریحات آبی و گروهی، تنها بخشی از تجربیاتی‌ست که در تور کیش قابل دستیابی هستند. جاذبه‌های طبیعی کیش هم سهم بسیار عمده‌ای در جذب گردشگر دارند؛ سواحل مرجانی کیش، بهترین محل برای انجام ورزش‌های آبی و گشت و گذار هستند و معمولاً بشترین زمان سفر کیش را به خود اختصاص می‌دهند.

از آنجا که کیش منطقه‌ای با آب هوای گرم است، شاید هر کسی نتواند در تابستان هوای این منطقه را تحمل کند از این رو می‌توان گفت بهترین زمان برای سفر به کیش فصل زمستان است. جزیره در این فصل هوای مطبوع و معتدلی دارد. ماه های آخر پاییز و اوایل بهار نیز می‌تواند زمان خوبی برای سفر به کیش باشد.

بسیاری از علاقمندان به سفر معتقدند سفر به منطقه آزاد کیش جزء سفرهای لاکچری و گران قیمت محسوب می‌شود. بله، آنها درست می‌گویند. امکانات تفریحی این جزیره انقدر زیاد است که اگر بخواهید از همه آنها استفاده کنید حتما سفری گران خواهید داشت اما همیشه راهی هست که بتوان سفری ارزان‌تر با کیفیت مناسب داشت. یک راه برای کم کردن بخشی از هزینه‌ها استفاده از تورهای لحظه آخری کیش است.


بسیاری از گردشگران، به یکباره تصمیم به سفر می‌گیرند و علاقمندند که در مدت زمان کوتاهی تور موردعلاقه‌شان را پیدا کنند. تورهای لحظه آخری برای این افراد هم گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. آژانس مسافرتی س;الیان سفر تورهای لحظه آخری کیش در تمام فصول سال، گردشگران را همراهی خواهد کرد تا بتوانند در کمترین زمان ممکن، امکانات موردعلاقه‌شان را به دست بیاورند. اکثرهتل‌های کیشدر این تورها وجود دارند و نگرانی از بابت سطح امکانات موردنیاز وجود نخواهد داشت.





منبع : TURTOKISH 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار